يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 1755
مدیركل امور مبلغان دفتر تبلیغات:

مبلغان با عمل خود تبلیغ كنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیركل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: اگر طلاب با عمل خود تبلیغ كنند تاثیرگذاری آن بسیار بیشتر می شود و امید و نشاط و پویایی را در دل مردم پدید می آورد.
مبلغان با عمل خود تبلیغ كنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدعباس موسوی روز یكشنبه در اولین روز همایش علمی كاربردی تبلیغ در قم گفت: طلاب مبلغ سعی كنند در ایام تبلیغ در ماه محرم با حضور در مدارس با دانش آموزان ارتباط برقرار كرده و فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) را برای آنان تبیین كنند.

موسوی همچنین از مبلغان خواست به موقع در مقاصد تبلیغی خود حاضر شده و برنامه های ایام سوگواری را از ابتدای ماه محرم آغاز كنند.

وی با اشاره به رویدادهای منطقه و بیداری اسلامی گفت: مبلغان به موضوعاتی مثل بیداری اسلامی توجه كرده و ابعاد آن را برای مردم و مخاطبان تبیین و تشریح كنند.

موسوی توجه دادن مخاطبان به موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم ارزیابی كرد و از مبلغان خواست كه با تبیین ملاك ها و شاخصه های انتخاب مناسب آحاد مردم را به حضور حداكثری در این انتخابات دعوت كنند.

همایش علمی كاربردی تبلیغ به مدت دو روز ویژه مبلغان محرم الحرام امسال و با هدف توجیه آنان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هر ساله در آستانه ماه محرم نزدیك به ده هزار مبلغ به سراسر كشور اعزام می كند.

این مبلغان با شركت در دوره های پودمانی و كوتاه مدت با آخرین دستاوردها و شیوه های تبلیغی آشنا شده و با در نظر گرفتن شرایط زمانی و مكانی به امر خطیر تبلیغ اعزام می شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.ievfuqeaisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما