دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 19099
دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت قم مطرح کرد

نقش موثر نخبگان و امیران مهارتی در شکوفایی اقتصادی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت استان قم گفت: نخبگان و امیران مهارتی، نقش موثری در شکوفایی اقتصادی کشور بر عهده دارند.
نقش موثر نخبگان و امیران مهارتی در شکوفایی اقتصادی کشور
به گزارش قم نیوز، سید مهدی شجاعی امروز در گفت‌وگویی بکارگیری نخبگان و امیران مهارتی را در شکوفایی اقتصادی کشور مهم دانست و اظهار کرد: برگزاری مسابقات ملی مهارت نقش موثری در افزایش توان و مهارت افراد و پیشرفت کشور دارد.
 
وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت استان در 2 مرحله در روزهای 25 بهمن و 23 اسفندماه گفت: این مسابقات در 2 مرحله برگزار شد تا افرادی که در مرحله اول از شرکت در آن جا ماندند بتوانند در مرحله دوم حضور یابند.
 
دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت استان قم افزود: افرادی که نتوانستند در مرحله اول اقدام به ثبت‌نام کنند می‌توانند از 26 بهمن‌ تا 15 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور یا پورتال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم اقدام کرده و پس از ثبت‌نام مدارک لازم را برای تایید به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تحویل دهند.
 
شجاعی در خصوص شرایط سنی شرکت کنندگان گفت: متولدین 11 بهمن سال 68 به بعد می‌توانند در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک شرکت کنند و متولدین 11 بهمن سال 71 به بعد نیز می‌توانند در سایر رشته‌ها حضور داشته باشند.
 
وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در مسابقات ملی مهارت خاطرنشان کرد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی بوده و این افراد می‌توانند با رعایت شرایط سنی فوق در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.
 
دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت استان قم با بیان اینکه آشنایی جوانان با مقوله مهارت با استفاده از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای محقق می‌شود، تصریح کرد: تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای افراد نیز با برگزاری مسابقات ملی مهارت تحقق پیدا می‌کند؛ پیش‌بینی می‌شود سال‌جاری استقبال خوبی در سطح استان در مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت داشته باشیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchwvnz.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما