دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 19285

ترکیب ماهان تندیس قم برای رویارویی با شاهین کرمانشاه

قم نيوز : قم نيوز: مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای رویارویی با شاهین کرمانشاه در جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.
ترکیب ماهان تندیس قم برای رویارویی با شاهین کرمانشاه
به گزارش قم نيوز، محمدجعفر عابدیاظهار کرد: تیم ما بعد از پایان دیدار حساسی که در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم شهرداری تبریز داشت بلافاصله تمرینات خود را برای حضور موفق در بازی حذفی مقابل تیم شاهین کرمانشاه از سر گرفت.

وی ادامه داد: واقعیت این است که این هفته‌ها تداخل بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر فوتسال از نظر شرایط تمرین و بازی تیم را در فشار قرار داده است اما چاره‌ای نیست و بازیکنان ما زیر نظر مربیان تیم به خوبی تمرین می‌کنند تا در هر دو جام موفق و سربلند باشیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: ما بازی لیگ را روز پنجشنبه هفدهم بهمن‌ماه در تبریز انجام داده‌ایم و حالا باید امروز در کرمانشاه با تیم شاهین این شهر بازی کنیم، طبیعی است که انجام دو سفر طولانی به شمال غرب و غرب کشور به وسیله اتوبوس مشکلات زیادی را برای بازیکنان تیم به وجود می‌آورد.

وی ابراز داشت: تیم ما برای دیدار با تیم شهرداری تبریز به سبب اینکه وضعیت آب و هوا مناسب نبود نتوانست با هواپیما به تبریز برود و فاصله چندین ساعته تهران تا تبریز را با اتوبوس طی کردیم و حالا همین قضیه برای سفر به کرمانشاه پیش آمده است که امیدوارم در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر منفی نگذارد.

عابدی بیان کرد: تیم ما اول قرار بود میزبان دیدار با تیم شاهین کرمانشاه باشد و ما هیچ برنامه‌ای برای سفر به کرمانشاه نداشتیم اما به یکباره از کمیته فوتسال خبر رسید که میزبان این بازی حریف کرمانشاهی است و ما باید به این استان برویم.

وی افزود: به همین خاطر تیم ما عصر یکشنبه راهی کرمانشاه شده و امروز باید در چارچوب دیداری از مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم شاهین کرمانشاه قرار بگیرد و برای راهیابی به مرحله پنجم تلاش کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه با بیان اینکه از سوی کادر فنی اسامی بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای دیدار با شاهین کرمانشاه مشخص شده است عنوان داشت: کادر فنی پس از برگزاری آخرین تمرین پیش از سفر به کرمانشاه، اسامی بازیکنان را برای حضور در بازی مقابل شاهین کرمانشاه اعلام کرد.

وی یاد آور شد: بر این اساس نفرات مورد نظر محسن حسن‌زاده برای حضور در این دیدار محمد وزیرزاده، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، اصغر احمدی، ابوالقاسم عروجی، میثم راموز، حمید رشیدی، محمد کوهستانی، فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، مهدی زاهدی و مسعود ایازی هستند.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم با شاهین کرمانشاه در چارچوب مرحله چهارم بازی‌های نخستین دوره جام حذفی قهرمانی فوتسال کشور عصر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenw8z.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما