سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 19292
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم در ۲۲ بهمن دلبستگی خود به انقلاب را به جهان نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیامی که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا مخابره می‌کند این است که مردم نه تنها از انقلاب جدا نیستند بلکه دلبسته نظام و رهبری هستند.
مردم در ۲۲ بهمن دلبستگی خود به انقلاب را به جهان نشان دادند
به گزارش قم نیوز، احمد بخشایش اردستانی درباره تاثیر حضور مردم و پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: مردم به انقلاب عشق می‌ورزند و با حضور پر شور خود در صحنه اقتدار خود را به رخ جهان می‌کشند و در رهروی از امام خمینی (ره) پاسخی قاطع به یاوه گویی‌های دشمنان نظام می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) حضور مردم در تمام صحنه‌ها را شاکله انقلاب قرار داد و مردم هم از همین رو دلبسته امام و انقلاب هستند و می‌دانند که باید انسجام و اقتدار خود را با حضور آگاهانه در این اجتماع میلیونی جهان نشان دهند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا سعی دارد به دنیا القا کند که فشار تحریم‌ها مردم را از نظام دلسرد کرده و توافقنامه ژنو تیر خلاص ملت ایران بوده است، پیام مردم ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به همه دنیا به ویژه جهان استکبار نشان می‌دهد که این ملت در اهداف خود ثابت قدم هستند هرچند ممکن است در تاکتیک متفاوت باشند.

بخشایش اردستانی تاکید کرد: پیامی که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا مخابره می‌کند این است که مردم نه تنها از انقلاب جدا نیستند بلکه دلبسته نظام و رهبری هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیام دیگر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن این است که از این طریق اعتماد به نفس دستگاه دیپلماسی می‌شود و بیش از پیش می‌توانند حقوق ملت را پیگیری کنند.

وی با تاکید براینکه حرکت مردم جواب دشمنان نظام را می‌دهد، بیان کرد: دستگا دیپلماسی در مذاکرات خوب عمل می‌کند اما در مقابله با شانتاژ پاسخ متناسبی نمی‌دهد شاید ادب را رعایت می‌کند یا برای حفظ آرامش فضا تلاش می‌کند به هر صورت مردم پشتیبان دولت و مسئولان هستند.

بخشایش اردستانی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار نظام است، آمریکایی‌ها فکر می‌کنند و در صدد القای این امر هستد که مردم از نظام خسته شدند و مباحث اقتصادی مردم را متاثر کرده است و منتظرند ببینند مردم دست از انقلاب بکشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن این معادلات را در ذهن دشمنان بهم می‌ریزد و متوجه می‌شوند که باید در انتخاب ادبیات خود برای صحبت با ملت ایران مراقب حرکات و رفتار و گفتار خود باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcciiqs.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما