سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 19302
در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت

تقدیر مراجع تقلید و علما از تکرار حماسه سیاسی در یوم‌الله 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با حضور گسترده و دشمن شکن ملت ایران برگزار شد و مردم پیام‌های مهم خود را در قالب این حرکت عظیم و حماسی به جهانیان رساندند.
تقدیر مراجع تقلید و علما از تکرار حماسه سیاسی در یوم‌الله 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، مردم شهر مقدس قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تبعیت از امر ولایت فقیه در پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی ایران که ۳۵ سال پیش به دست امام خمینی (ره) و با حضور حداکثری ملت شریف ایران بنیان نهاده شد، بار دیگر به خیابان‌ها امده و حماسه سیاسی دیگری را در این سال رقم زدند.

این حضور حداکثری در برهه‌ای به وقوع پیوست که ملت ایران بیش از پیش قربانی کینه‌توزی های آمریکای جنایتکار و حامیان غربیش قرار گرفته است. امروز ملت ایران و مردم شهر مقدس قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است با فریاد‌های مرگ بر آمریکا به جهانیان نشان دادند که تنها گزینه روز میز ملت ایران ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌گویی و زیاده‌خواهی مستکبران جهانی است.

امروز اقشار مختلف مردم دوشادوش هم، همنوا و همصدا انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و حامیانش اعلام کرده و از دولتمردان خواستند حتی یک قدم از منافع این ملت در برابر دشمنان کوتاه نیایند.

امروز مراجع عظام تقلید، علما و روحانیون که در هفته‌های اخیر در سخنرانی‌های مختلف مردم را بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرده بودند خود پرچمدار حماسه آفرینی امروز بوده و در نخستین دقایق آغاز راهپیمایی با حضور در میان خیل کثیر جمعیت، بر شور و شعور این حماسه عظیم افزودند.

حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی،‌ نوری‌ همدانی، امینی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه حضور پر رنگ و اثر گذاری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی داشتند.

آمریکایی‌ها گرفتار اشتباه بزرگی شدند

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قم اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از هر زمانی پرشورتر می‌بینم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها گرفتار اشتباه بزرگی شدند و دیوار بی‌اعتمادی بالاتر رفته، کینه‌ها عمیق‌تر شده و امروز شاهد هستیم شور مردم بیشتر شده و فریاد مرگ بر آمریکا نیز بلندتر شده است.

ملت حمایت از نظام و رهبری را به دنیا نشان دادند

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی هم با حضور در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن با اشاره به حضور حداکثری و پر شور مردم ولایت مدار شهر مقدس قم ابراز داشت: امروز روز نشان دادن اقتدار و عزت ملت ایران است.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: امروز روز نشان دادن وحدت و انسجام مردم و روز پاسخ دادن به استکبار جهانی و روز پاسخ دادن به آمریکا، شیطان بزرگ است.

این مرجع تقلید عنوان کرد: مردم امروز با حضور گسترده خود در صحنه حمایت از نظام و رهبری را به دنیا نشان دادند و امروز روز بسیار مبارکی است.

حضور مردم در راهپیمایی لبیک به فرمان امام و رهبری است

آیت‌الله جوادی‌آملی با حضور در راهپیمایی امروز ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم ابراز داشت: حضور حماسی مردم لبیک به فرمان خدا، پیامبر، امام حسین (ع)و ائمه اطهار است.

وی عنوان کرد: همچنین حضور مردم در این راهپیمایی لبیک به عقل فطرت، استقلال و شعور سیاسی است.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: این امر هم مسئولان را متعهدتر می‌کند، هم جامعه را منسجم‌تر می‌کند و هم استکبار جهانی را ناامیدتر می‌کند و جریان هسته‌ای را شکوفاتر خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی رشد فرهنگی مردم را به همراه دارد زیرا اسلام دین فراگیر، همه جانبه و حیات‌بخش است.

دنیا بداند ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت

آیت الله علوی گرگانی هم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تاکید بر اینکه حضور مردم دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهد کرد اظهار داشت: بهترین پیام راهپیمایی امروز به جهانیان این است که مردم همواره مطیع بزرگان هستند و از نجابت و شرافت بالا و فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و ما این معنا را در مردم می‌دانستیم و می‌دانیم.

وی ادامه داد: این شور و شعور فقط مختص مردم خودمان نیست و اقلیت‌های مذهبی که در کشور ما هستند نیز نجابت خودشان را نشان می‌دهند که مطیع امر بزرگان هستند و ما هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌بینیم صلابت و اجتماع مردم بهتر از سال‌های قبل می‌گردد و این خودش بالاترین نعمتی است که از طرف خداوند به بندگانش داده می‌شود که دنیا بداند این ملت ملتی نیست که زیر بار زور رود.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم بدانند ما در حق آنها دعا کرده و می‌کنیم و می‌دانیم که در آینده نیز بیش از پیش پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود.

ملت با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس‌تر کردند

آیت‌الله ابراهیم‌امینی امام جمعه قم نیز از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود. وی گفت: شرکت مردم در راهپیمایی امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است برای اینکه از یک طرف نشان دادند وفادار به آرمان‌های امام و انقلاب هستند و از طرف دیگر موجب مایوس‌تر شدن دشمنان می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کردند که مردم از انقلاب دلسرد شده‌اند،‌ ادامه داد: اما اینگونه که شاهد هستم مردم قم به خوبی در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و خداوند هم ایشان را توفیق دهد.

امام جمعه قم تصریح کرد: در شهرهای دیگر هم در این شرایط دشمنان انتظار دارند مردم از انقلاب سرد شده باشند اما حضور مردم بسیار مهم، ارزنده و باشکوه است.

آمریکا پاسخ یاوه گویی های خود را دریافت کرد

آیت‌الله ممدوحی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن‌ ماه گفت: این حضور گسترده مردم مسئله‌ای نیست که قابل توصیف باشد و دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها با مشاهده خیل عظیم مردم، پاسخ محکم یاوه‌گویی‌های خود را دریافت کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به تهدید‌های دشمن علیه ملت ایران، ابراز داشت: این حضور حماسی تمام توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد و سدی در برابر استکبار خواهد بود.

وی در پایان افزود: دشمن هرچقدر هم بخواهد عظمت حضور مردم را نادیده بگیرد، انبوه جمعیت این انکار را غیر ممکن خواهد ساخت.

حضور مردم در راهپیمایی برای مسئولان تکلیف آفرین است

حجت الاسلام ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با اشاره به حضور پر شور مردم شهر قم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه اسلامی، ملی و ایرانی است و این امر تجسم اسلامخواهی ملت و وطن پرستی و پاسداری از ارزش‌ها است.

وی ادامه داد: این حضور، پیام حفاظت از اسلام کشور و نظام را دارد و دشمنان را به محاسبه می اندازد هر چند آنها در گفتار مباحث دیگر را مطرح کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: این حضور برای مسئولان تکلیف آفرین و امید آفرین است مسئولان باید وحدت کشور را تقویت کنند و از سلایق شخصی جناحی و گروهی خودداری کرده و در راستای مصالح نظام گام بردارند و قدر شناس مردم باشند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده و دشمن شکن ملت ایران برگزار شد و مردم پیام‌های مهم خود را در قالب این حرکت عظیم و حماسی به جهانیان رساندند. این حضور مهر تاییدی بر حمایت مسلم مردم از دولتمردان در مذاکره با کشورهای غربی است و امید است که دولت تدبیر و امید با بهره گیری از حمایت و پشتیبانی مراجع تقلید،‌ حوزه‌های علمیه و آحاد ملت ایران اسلامی با قدرت بر سر میز مذاکره با دولت‌های غربی حاضر شده و جانانه از حق و حقوق این ملت شریف دفاع کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewx8z.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما