يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 19475
با نهمین پیروزی در لیگ پانزدهم

ماهان تندیس قم یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کرد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با ادامه روند موفقیت‌های خود در نیم فصل دوم لیگ برتر یک پله در جدول رده بندی لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور صعود کرد.
ماهان تندیس قم یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کرد
به گزارش قم نيوز، نماینده فوتسال قم اگر چه بر خلاف فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع مدعیان بالای جدول و تیم‌های دارای شانس قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور ندارد اما تلاش می‌کند خود را به مربع بالای جدولی‌ها برساند.

با نتایجی که تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رقم خورده است، تیم قهرمان از بین نمایندگان تبریز، اصفهان و قرچک یعنی از بین تیم‌های دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری مشخص خواهد شد اما ماهان تندیس قم تلاش می‌کند خود را بعد از این سه مدعی به مکان‌های بالا و حداقل رتبه چهارم جدول برساند.

البته اکنون بالاتر از ماهان تندیس قم تیم‌های حفاری اهواز و میثاق تهران حضور دارند که این دو تیم فاصله امتیازی چندان زیادی با تیم ماهان تندیس قم ندارند و محسن حسن زاده و شاگردانش در تیم ماهان تندیس قم امیدوارند که در ادامه لیگ بتوانند با نتایج بهتر همچنان در جدول روند صعودی خود را ادامه بدهند.

ماهان تندیس قم در حالی که پنج بازی دیگر تا پایان لیگ برتر فوتسال پیش رو دارد، در هفته هشتم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب نهمین برد این فصل و پنجمین پیروزی خود در خانه برابر رقیب خوزستانی که هم‌اکنون قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود یعنی پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت و با پیروزی پرگل از میدان خارج شد.

در حالیکه هشتمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور با اتفاقات عجیب و قریب همراه بود، طبق برنامه کمیته فوتسال تیم فوتسال ماهان تندیس قم در یازدهمین دیدار خانگی خود مقابل تیم فوتسال پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت و ۴ بر یک به برتری رسید. دیدار ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر از بیست و یکمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال به میزبانی شاگردان محسن حسن‌زاده در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را یحیی حسینی تالاری به عنوان داور اول بر عهده داشت.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های هفتم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را اسماعیل کمر بسته به عنوان داور دوم همراهی می‌کرد در حالی که علی حاتمی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه کرد و رضا رحیمی به عنوان وقت‌نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه معرفی شد، ضمن اینکه هرمز مشفق این بازی بود و سرانجام نماینده قم با زدن ۲ گل در هر نیمه به برتری ۴ بر یک دست یافت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با ۳۱ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از ۲۱ بازی قبل خود ۹ پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (رفت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد و به غیر از ۸ باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ولی تیم پتروشیمی ماهشهر با ۱۱ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftjdy.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما