?>?> پروژه 213 واحدی مسکن مددجویان استان قم افتتاح شد | قم نیوز
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 19780

پروژه 213 واحدی مسکن مددجویان استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نيوز: مراسم افتتاحیه پروژه 213 واحدی مسکن مددجویان استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
پروژه 213 واحدی مسکن مددجویان استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نيوز، مراسم افتتاحیه پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان استان قم پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش استاندار قم، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی، عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد استان قم و جمعی از مسئولان استان قم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه کمیته امداد یک نعمت بزرگ الهی است که باید شکرگزار آن باشیم گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد سرمایه بزرگی است و افتخاری برای کمیته امداد محسوب می‌شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه کمیته امداد علاوه بر ایران در آفریقا، لبنان و سراسر جهان هم فعالیت می‌کند بیان کرد: کمیته امداد به الگویی برای یاری رساندن به محرومان تبدیل شده است.

در ادامه مراسم سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه قم جزو استان‌های پیشتاز در جذب کمک‌های مردمی است گفت: از خیرین و کمیته امداد قم که در راه خانه دار شدن مددجویان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

حسین انواری با اشاره به اینکه استان قم ۷۰ درصد رشد در حضور و مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته داشته است بیان کرد: مطمئنم هستم که میزان کمک‌های مردمی بیش از این آمار است ولی این کمک‌ها در جایی ثبت نمی‌شود.

در ادامه مراسم مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه برای طبقات ضعیف جامعه داشتن مسکن مناسب آرزو است و رسیدن به آن لذت بخش خواهد بود گفت: به برکت نظام اسلامی بستری فراهم شده است که در این زمینه کارهای بزرگی انجام شود و کمیته امداد هم در این زمینه توفیقاتی داشته است.

عبدالله جلالی عنوان کرد: محل تامین اعتبار این طرح از محل سفر مقام معظم رهبری بوده است که به هر واحد ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده و بخشی توسط خیرین و بخشی توسط خانواده‌های مددجویان تأمین شد.

در پایان این مراسم به طور نمادین کلیدهای ۵ واحد مسکونی توسط استاندار قم به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

۲۱۳ واحد مسکن مددجویان استان قم با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال و در زمینی به وسعت ۱۰ هزار و ۶۵۰ متر مربع در شهرک پردیسان احداث شده است.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdce7f8z.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما