سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 20946

شکست سنگین تیم فوتبال همای قم برابر سفیر گفتمان

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال هما در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال قم برابر سفیر گفتمان شکست سنگینی را متحمل شد.
شکست سنگین تیم فوتبال همای قم برابر سفیر گفتمان
به گزارش قم نيوز، هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم ادامه یافت و تیم فوتبال سفیر گفتمان برابر هما با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید.

در ترکیب تیم فوتبال سفیر گفتمان حسین عبادی، ابوالفضل شعبانی، محسن یزدی، حسن حاجی، محسن می‌رقیصری، مهدی خیری، مجید اسماعیلی (۸۲- محمد حسینی)، علیرضا خدابنده لو (۶۱- ابوالفضل شیری)، حجت مقانلو، محمد علی محمدی و معین قره گوزلو (۶۱ – علی براتی) با هدایت سعید توسلی حضور داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال هما را حسن بداقی، سید مرتضی حسینی، مرتضی حبیب‌نژاد، روح الله باقری (۴۹- حسن دارابی)، حمید آبکار (۶۱ – امیر جوادی)، محمد صالح زندی، محمد یگانه، امیر منصوری مجد، علی خورسند، رضا پیروزی و میلاد آبادی (۷۳- سید رضا موسوی) با هدایت محرم گائینی تشکیل دادند.

در ثانیه‌های ابتدایی بازی یک اتفاق جالب رخ داد و در نخستین حمله سفیر گفتمان پس از سوت آغاز بازی، معین قره گوزلو در ثانیه هشتم بازی در مصافی تک به تک با حسن بداقی دروازه هما را فرو ریخت تا سریع‌ترین گل این فصل لیگ بر‌تر فوتبال قم به ثمر برسد.

در دقیقه ۲۲ هما به گل تساوی بخش رسید و حرکت انفرادی و دیدنی امیر منصوری مجد از سمت چپ با پاس دقیق وی به دهانه دروازه برای میلاد آبادی توام شد و آبادی به سادگی دروازه سفیر گفتمان را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۳۴ سفیر گفتمان بار دیگر از حریف جلو افتاد و پس از شروع مجدد بازی توسط ابوالفضل شعبانی، محمد خیری با سر توپ را مقابل پای معین قره گوزلو انداخت و قره گوزلو نیز با ضربه‌ای زیبا دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

معین قره گوزلو درخشش و هت تریک خود را در دقیقه ۴۱ کامل کرد و با ضربه سر دروازه هما را باز کرد تا نتیجه بازی ۳ بر یک به سود هما شود.

در نیمه دوم برتری سفیر گفتمان ادامه یافت و در هم گسیختگی خط دفاعی هما سبب شد هما باز هم مانند نیمه نخست آسیب پذیر نشان دهد.

در دقیقه ۵۵ روی اشتباه سید مرتضی حسینی مدافع هما معین قره گوزلو با حسن بداقی تک به تک شد و پس از جاگذاشتن دروازه‌بان هما گل چهارم سفیر گفتمان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۹ سفیر گفتمان روی بی‌تفاوتی خط دفاعی هما باز هم به گل رسید و یان بار ضربه چیپ محسن یزدی از فراز دستان حسن بداقی به تور دروازه هما نشست تا یک پیروزی جالب توجه و یک طرفه برای سفیر رقم بخورد.

هما در ثانیه‌های پایانی بازی توسط حسن دارابی اختلاف را کم کرد اما این گل نتوانست مانع از شکست سنگین هما شود تا این مسابقه با حساب ۵ بر ۲ به سود سفیر گفتمان به پایان برسد.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید باهنر بود و محمد علی پورمتقی به عنوان کمک داور اول، حسین عباس خانیان به عنوان کمک داور دوم و مسلم ریحانی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این مسابقه حضور داشتند.

سفیر گفتمان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول در آستانه صعود به جام حذفی کشور قرار گرفت البته نتیجه دیدار روز چهارشنبه اتحاد و پیمان در این مورد تعیین کننده است.

تیم فوتبال هما نیز با کسب ۲۳ امتیاز با عنوان چهارم به کار خود در لیگ بر‌تر ۹۲ خاتمه داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaionu.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما