شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 21289

کسب رتبه برتر کیفیت نان سنگک قم در کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه نانوایان قم از کسب رتبه برتر کیفیت نان سنگک قم در کشور خبر داد.
کسب رتبه برتر کیفیت نان سنگک قم در کشور
به گزارش قم نیوز، سید جواد دهناد ضمن تبریک فرا رسیدن فصل بهار اظهار کرد: برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی به نانوایی‌های هسته مرکزی شهر به ویژه نانوایی‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) سهمیه آرد بیشتری داده شد.

وی از لغو تعطیلات ماهیانه نانوایی‌ها از پیش از فرا رسیدن نوروز خبر داد و تصریح کرد: برای خدمات‌رسانی بیشتر توزیع نان به صورت سیار و در برخی از نقاط شهر توزیع نان در چادرهایی که به همین منظور تهیه شده بود صورت گرفت و مشکلی در این زمینه گزارش نشد.

رئیس اتحادیه نانوایان قم همچنین کسب رتبه برتر کیفیت نان سنگک قم در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این رتبه بر اساس نظر سنجی و معدل گیری که توسط پژوهشکده غله صورت گرفته است به قم داده شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش به برخی شایعات مبنی بر گران شدن نان پس از تعطیلات نوروزی اشاره و ابراز کرد: تعیین قیمت نان بر عهده کمیسیون نرخ گذاری آرد و نان است و هنوز این کمیسیون تشکیل نشده است.

دهناد با اشاره به افزایش نیافتن قیمت نان در ۲۰ ماه گذشته تصریح کرد: باید در قیمت گذاری نان هزینه دستمزد کارگران، کرایه حمل و نقل آرد و سایر هزینه‌های جاری برای تهیه نان را مورد توجه قرار داد.

وی از درخواست تشکیل کمیسیون نرخ گذاری آرد و نان از سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود در خواست‌های فراوان هنوز این کمیسیون تشکیل جلسه نداده است و منتظر اجرایی شدن دوره دوم هدفمندی یارانه‌ها و تصمیم‌های اتخاذی دولت در زمینه آرد و نان هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb95b5.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما