شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 21326

ششمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: ششمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم از هفته اول اردیبهشت ماه با رقابت تیم‌های مدعی برگزار می‌شود.
ششمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، استارت برگزاری بازی‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم از ۷ سال قبل زده شده و بعد از برگزاری نخستین دوره این بازی‌ها در سال ۱۳۸۷ در زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی پردیس قم در کیلومتر ۳۰ جاده قم- کاشان، هر ساله بر جذابیت این بازی‌ها افزوده شد.

دوره جدید این مسابقات در حالی از هفته اول اردیبهشت ماه رسما آغاز می‌شود که در آخرین دوره آن در سال ۱۳۹۲ تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی بازی‌های لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان قم شد.

سال گذشته پنجمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان با عنوان یادواره مرحوم حسین نیکوبیان پیشکسوت فقید فوتبال قم که در سال ۱۳۹۰ در جریان همین رقابت‌ها دارفانی را وداع گفت، با شرکت ۱۶ تیم به انجام رسید.

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های قبل با شیوه‌ای متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند و دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه هشت تیمی به انجام رسید تا از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از گروه‌های دو گانه به ترتیب تیم‌های پیشکسوتان هلال احمر، صنعت نفت، استوار و بیت‌المقدس با کسب امتیازات لازم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند تا برای قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس و هلال احمر موفق به شکست حریفان خود شدند و بدین ترتیب راهی مسابقه پایانی شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با یکدیگر مسابقه دهند.

دیدار پایانی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در حالی برگزار شد که بیت المقدس در دیدار نیمه نهایی از سد صنعت نفت گذشته بود و تیم هلال احمر نیز با غلبه بر استوار به دیدار نهایی رسیده بود.

آخرین رقابت لیگ فوتبال پیشکسوتان استان در حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان هیئت فوتبال و پیشکسوتان فوتبال استان قم با قضاوت محمد فرجی داور پیشکسوت فوتبال قم برگزار شد و در نهایت تیم بیت المقدس با برتری چهار بر صفر به کار خود در این بازی و رقابت‌ها پایان داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در سال ۱۳۹۲ پرونده پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس، نایب قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان هلال احمر، مقام سومی استوار و عنوان چهارمی صنعت نفت بسته شد و دوره جدید این بازی‌ها در سال ۱۳۹۳ در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما