دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 21423

صدور بیش از 173 هزار شناسنامه مکانیزه در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: طرح شناسنامه مکانیزه در قم از ابتدای نیمه اول سال 89 آغاز شد که از شروع این طرح تا پایان اسفند ماه 92،‌ 173 هزار و 758 شناسنامه به صورت مکانیزه صادر و تحویل متقاضیان شده است.
صدور بیش از 173 هزار شناسنامه مکانیزه در استان قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری گفت: طرح شناسنامه مکانیزه در قم از ابتدای نیمه اول سال ۸۹ آغاز شد که از شروع این طرح تا پایان اسفند ماه ۹۲،‌ ۱۷۳ هزار و ۷۵۸ شناسنامه به صورت مکانیزه صادر و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم یادآور شد: در طول سال ۹۲، ۲۳ هزار و ۴۷۱ شناسنامه مکانیزه برای نوزادان و سه هزار و ۹۲۳ شناسنامه المثنی به صورت مکانیزه صادر و تحویل همشهریان قمی شده است.

عسکری افزود: با شروع این طرح برای افرادی که به دلیل تغییرات سجلی،‌ مستعمل بودن،‌ درخواست المثنی و یا کسانی که بیش از ۱۵ سال از صدور شناسنامه‌هایشان گذشته است و درخواست شناسنامه جدید دارند، ‌شناسنامه مکانیزه صادر می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مهمترین مزیت شناسنامه‌های مکانیزه،‌ طراحی جدید است که بسیاری از مسائل امنیتی در این سند هویتی با استفاده از فناوری‌های روز رعایت شده و امکان جعل و استفاده مجرمانه در آن به صفر رسانده شده است.

انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcbfab5.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما