شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 8783
مدیرکل ثبت احوال استان قم خبرداد:

کاهش 8 درصدی طلاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم از کاهش هشت درصدی طلاق در پنج ماهه نخست سال جاری در استان قم خبر داد.
کاهش 8 درصدی طلاق در قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری با اشاره به ثبت ۱۵۸ مورد طلاق در ماه گذشته گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۹۵۴ مورد طلاق در استان قم به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد هزار و ۳۲ مورد، میزان طلاق از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه سال جاری هشت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از تعداد ۱۵۸ مورد طلاق ثبتی در مرداد ماه سال جاری، ۱۵۳ مورد مربوط به حوزه شهری و پنج مورد مربوط به حوزه روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: همچنین در مرداد ماه ۸۳۱ مورد ازدواج در استان قم به ثبت رسیده است

عسکری عنوان کرد: از میان تمام ازدواج‌های ثبت شده در استان قم ۸۲۳ مورد مربوط به ازدواج شهری و هشت مورد مربوط به ازدواج روستایی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی واقعه ازدواج در استان قم تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری ۵ هزار و ۵۲۲ مورد ازدواج در استان قم به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ثبت شش هزار و ۲۴۵ مورد ازدواج ثبتی در استان، آمار ازدواج در سال جاری ۱۲ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم اذعان کرد: همچنین در مرداد ماه هزار و ۸۹۷ مورد ولادت در اداره کل ثبت احوال استان قم به ثبت رسیده است.

عسگری یادآور شد: در پنج ماهه نخست امسال نیز ۹ هزار و ۳۲۶ مورد ولادت در استان قم به ثبت رسیده است که این تعداد در سال گذشته هشت هزار و۵۶۳ مورد بوده و آمار نشان از افزایش ۹ درصدی واقعه حیاتی ولادت در استان قم داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری ۳۸۷ مورد فوت در استان قم رخ داده است، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۲۸۵ مورد واقعه فوت به ثبت رسیده است که این تعداد در مقایسه با دو هزار و ۴۹۹ مورد فوت در سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6n6t23nqxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما