شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 22067

دو و میدانی کاران قم با ۳ مدال به کار خود پایان دادند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قم با ۳ مدال به کار خود در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور پایان دادند.
دو و میدانی کاران قم با ۳ مدال به کار خود پایان دادند
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و تیم نوجوانان خراسان رضوی قهرمانی مسابقات نوجوانان کشور در مجموع امتیازات تیمی شد.

تیم ۶ نفره دو و میدانی قم که در این رقابت‌ها در مواد مختلف شرکت کرده بود در پرتاب دیسک و پرتاب چکش مدالی کسب نکرد تا با کسب ۳ مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

در آخرین دور این مسابقات، حسن شکری عضو تیم دو و میدانی استان قم در پرتاب دیسک با حد نصاب ۹۲. ۴۱ به مقام ششم کشور رسید ضمن اینکه همین ورزشکار در پرتاب چکش با حد نصاب ۳۱. ۲۲ به مقام هشتم کشور دست یافت تا در این ۲ ماده، تیم اعزامی قم موفق به کسب مدال نشود.

ورزشکار طلایی قم در این مسابقات علی عباسی بود چنان که وی در ماده پرش با نیزه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن آویخت.

در همین ماده، محسن سالاری نیز از قم شرکت کرد و پس از ورزشکاری از تیم توابع تهران به مقام سومی کشور و مدال برنز دست پیدا کرد.

در روز نخست این رقابت محمدرضا فریدی در ۲۰۰ متر به مقام ششم رسید اما حمیدرضا حلاجیان در پرش طول و محسن سالاری در ۱۰۰ متر مقام نیاوردند.

در ادامه این رقابت‌ها و در ماده ۲۰۰ متر محمد رضا فریدی به رقابت با دوندگانی از استان‌های مختلف کشور پرداخت و موفق شد در این ماده به مقام سوم و مدال برنز کشور دست پیدا کند.

فریدی در ۲۰۰ متر پس از نیما محمدی از کردستان و سعید پیری از کرمانشاه به خط پایان رسید و به عنوان سوم نوجوانان کشور دست پیدا کرد تا در ‌‌‌نهایت تیم اعزامی استان قم با یک طلا و ۲ برنز مسابقات خود را پایان برساند.

رقابت‌های نوجوانان دوومیدانی کشور طی ۲ روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تیم‌های خراسان رضوی، لرستان و فارس به مقام‌های اول تا سوم کشور در جمع امتیازات تیمی دست پیدا کردند.

در ترکیب تیم نوجوانان قم که علی رضایی هدایت آن را بر عهده داشت محمد رضا فریدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، محسن سالاری در ۱۰۰ متر و پرش با نیزه، علی عباسی در پرش سه گام و پرش با نیزه، حامد خلج در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰متر، حمیدرضا حلاجیان در ۱۰۰ متر و پرش طول و حسن شکری در پرتاب دیسک و چکش حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguz9x.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما