يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 22127
رئیس هیئت کاراته استان قم مطرح کرد

نیاز ورزش قم به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: ورزش قم نیاز مبرم به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و از مدیران اجرایی استان درخواست می‌کنم به موضوع حمایت مالی سرمایه گذاران از ورزش به شکلی جدی‌تر توجه کنند.
نیاز ورزش قم به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کاراته قم اظهار کرد: رشته کاراته یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی قم به شمار می‌رود و موفقیت‌های این رشته در سطح سوپرلیگ بزرگسالان که بالا‌ترین سطح مسابقاتی کاراته کشور محسوب می‌شود و نیز رقابت‌های رده‌های سنی پایه نشان می‌دهد این رشته از مدال آور‌ترین رشته‌های ورزشی قم است.

وی گفت: حضور حامیان مالی و بخش خصوصی در ورزش، نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش قهرمانی دارد و با توجه به هزینه بر بودن ورزش، در صورت ایجاد ساز و کاری مناسب برای حضور سرمایه گذاران در ورزش، شرایط برای کسب موفقیت‌های ملی و بین المللی مهیا می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود:ورزش قم نیاز مبرم به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و از همه مدیران اجرایی و ارشد استان از جمله معاون برنامه ریزی و اشتغال استان درخواست می‌کنم به موضوع حمایت مالی از ورزش به شکلی جدی‌تر توجه کنند و به فکر کمک به سرمایه گذاران ورزشی و تسهیل کردن راه‌های حضور این افراد در بدنه ورزش قم باشند.

عابدی تصریح کرد: قم از نظر حضور حامیان مالی ورزش، شهری محروم است و در همه رشته‌های ورزشی نیازمند حضور موثر بخش خصوصی است و بدیهی است اگر بخش خصوصی وارد این حوزه شود دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم اما باید شرایط برای ترغیب سرمایه گذاران به حضور در ورزش فراهم شود.

وی عنوان کرد: امیدوارم با افرادی که با شور و علاقه وارد این بخش می‌شوند مساعدت شده تا مشکلات آن‌ها در عرصه اقتصاد و ورزش حل شود و با دید مثبتی که آینده ورزش را ترسیم می‌کند به فکر راه‌هایی برای افزایش و تداوم حضور سرمایه گذاران در ورزش باشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم خاطرنشان کرد: حضور سرمایه گذار در ورزش و حمایت ورزش قهرمانی، جوانان قهرمان ما را برای کسب افتخار برای کشورمان ترغیب و امیدوار می‌کند و نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5f0x.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما