سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 22226

ورزشکاران قمی با پرداخت 10 هزار تومان بیمه می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: تمام ورزشکاران با پرداخت مبلغ 10 هزار تومان از یک سال خدمات بیمه ورزشی این هیئت برخوردار می‌شوند.
ورزشکاران قمی با پرداخت 10 هزار تومان بیمه می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان اظهار کرد: ارائه کارت کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان قم برای برخورداری از بیمه ورزشی سال ۹۳ تنها با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان برای ورزشکاران صادر می‌شود.

وی ادامه داد: برخورداری از بیمه ورزشی برای تمام ورزشکاران امری ضروی است و با توجه به قوانین برگزاری مسابقات ورزشی در کشور هیچ ورزشکاری نمی‌تواند بدون بیمه ورزشی در رقابت‌ها شرکت کند و قطعاً از حضور وی ممانعت می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: این سخت‌گیری فقط به خاطر حفظ سلامت ورزشکاران است و ما اعلام می‌کنیم که این هیئت با تمام امکانات خود از آمادگی کامل برای ارائه خدمات بیمه‌ای به ورزش استان برخوردار است.

وی اظهار کرد: ورزشکاران رشته‌های مختلف فعال در هیئت‌های ورزشی استان قم هم به صورت انفرادی و مستقیم و هم از طریق باشگاه و هیئت‌های متبوع خود می‌توانند با واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب فدراسیون پزشکی ورزشی و همراه داشتن کد ملی خود به دفتر هیئت پزشکی مراجعه کنند و تا پایان سال ۹۳ از مزایای بیمه ورزشی بهره‌مند شوند.

گلفشان عنوان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم تمام اطلاعات در خصوص بیمه ورزشی و همچنین نحوه استفاده از خدمات کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی را در اختیار مسئولان باشگاه‌ها، هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دفتر هیئت پزشکی ورزشی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم همه روزه در هر ۲ نوبت صبح و عصر آماده پذیرایی از ورزشکاران است و شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۳۴۶۷۰ نیز پاسخگوی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی خواهد بود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم با تاکید مجدد به تمام ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش برای توجه به بیمه ورزشی گفت: ما نه تنها به ورزشکاران حرفه‌ای بلکه به تمام دوستداران ورزش که به صورت شخصی و آماتور در اماکن مختلف ورزشی به فعالیت در رشته‌های مختلف می‌پردازند توصیه می‌کنیم که حتماً از بیمه ورزشی برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از همشهریان به سبب این‌که از آمادگی بدنی بالایی برخوردار نیستند در فعالیت‌های غیر حرفه‌ای ورزشی خود دچار آسیب‌های شدید می‌شوند و بعضی از این آسیب‌ها مستلزم هزینه‌های زیاد برای درمان است در صورتی که برخورداری از بیمه ورزشی می‌تواند بسیاری از این هزینه‌ها را در صورت بروز آسیب‌دیدگی پوشش دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9x0x.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما