جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : 22386
رئیس سازمان حج و زیارت درقم:

تعداد زائران ایرانی حج امسال ۶۱ هزار نفر است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تعداد زائران ایرانی حج سال ۹۳ ، ۶۱ هزار نفر که سه هزار نفر کادر اجرایی هم به همراه زائران اعزام می‌شوند و برای این عزیزان امکانات ویژه ای رفاهی در نظر گرفته شده است.
تعداد زائران ایرانی حج امسال ۶۱ هزار نفر است
به گزارش قم نیوز، سعید اوحدی در همایش سراسری روحانیون معین و معینه کاروان‌های حج تمتع که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموع ایستگاه‌های پروازی حجاج ایرانی به مکه و مدینه به ۱۸ استان رسیده است اظهار کرد: تا سال گذشته فقط از تهران اعزام مدینه قبل و مدینه بعد انجام می‌شد اما از امسال در ۹ ایستگاه پروازی دیگر هم انتخاب مدینه قبل و مدینه بعد برای زائران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آخرین گروه پروازی از حج هفته اول آبان ماه به ایران باز می گردند، تصریح کرد: نخستین پرواز حجاج ایرانی ۱۴ شهریور‌ماه انجام می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تعداد زائران ایرانی حج سال ۹۳ ، ۶۱ هزار نفر که سه هزار نفر کادر اجرایی هم به همراه زائران اعزام می‌شوند و برای این عزیزان امکانات ویژه‌ای رفاهی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیات احداث هتل در شلمچه و احداث زائرسرا در چذابه آغاز می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم تمامی مجموعه های کشور برای احداث این پروژه ها کمک کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaienu.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما