قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم با کسب مدال‌های طلا و برنز جام بین‌المللی کودک آمادگی خود را برای حضور موفق در مسابقات آسیایی نشان دادند.
کشتی‌گیران قم آمادگی خود را برای مسابقات آسیایی تایلند نشان دادند
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: کشتی‌گیران ما بعد از ناکامی در ترکیه و آذربایجان به دنبال کسب نخستین مدال بین‌المللی کشتی قم در سال ۱۳۹۳ از جام بین‌المللی کودک با حریفان سرشاخ شدند و خوشبختانه در روز نخست به دو مدال این رقابت‌ها دست یافتند.

وی ادامه داد: رقابت‌های بین‌المللی کودک از جمله میادین با سابقه و مهمی است که در تقویم فدراسیون جهانی کشتی گنجانده شده و هر ساله در اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کودک با شرکت فرنگی‌کاران مطرح کشورهای مختلف دنیا در ایران برگزار می‌شود و روز نخست این دوره برای کشتی قم یک روز موفقیت آمیز بود که یک نشان طلا و یک برنز را به همراه داشت.

حلوایی اضافه کرد: فدراسیون کشتی کشورمان در حالی این پیکارها را میزبانی می‌کند که این جام مخصوص کشتی‌گیران رده سنی نوجوانان است و بر همین اساس برترین و مستعدترین فرنگی‌کاران داخلی و خارجی در تلاش برای کسب مدال از این جام به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام کودک در این دوره نیز از سطح بسیار بالایی برخوردار است و کشورهایی که در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند، این جام را پیش از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان یک فرصت مناسب و مغتنم برای محک میزان آمادگی کشتی‌گیران خود می‌دانند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این در حالی است که پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ امسال به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد و بر همین اساس تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز تمام نفرات خود را در جام بین‌المللی کودک محک می‌زند.

حلوایی ابراز داشت: کشتی‌گیرانی که به نمایندگی از قم در رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی کودک حضور یافته‌اند همان نفراتی هستند که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در زمستان سال گذشته موفق به کسب مدال شدند و در انتخابی نهایی تیم ملی نوجوانان نیز نبوغ خود را نشان داده‌اند.

وی یاد آور شد: محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی دارندگان عناوین دوم و سوم وزن ۴۲ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان هستند که هم در رقابت‌های قهرمانی کشور و هم در انتخابی‌های درون اردویی فراتر از انتظار ظاهر شده و نظر مساعد کادر فنی تیم ملی نوجوانان را نیز جلب کرده‌اند و هر دو نفر در روز نخست جام کودک صاحب مدال شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxte8.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما