پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 25235

اعزام پیشکسوتان کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام پیشکسوتان این رشته ورزشی به رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام پیشکسوتان کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: با تشکیل ستاد اجرایی مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور در سال ۱۳۹۳ رسما آمادگی خود را برای اعزام به این دوره از مسابقات اعلام کرده‌ایم و بهترین‌های کشتی قم را به این پیکارها اعزام می‌کنیم چون این پیکارها انتخابی برای اعزام به جهانی سال ۲۰۱۴ در صربستان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان روزهای هجدهم تا بیست و پنجم تیر ماه، بعد از افطار در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: ما همانگونه که در رده‌های سنی پایه از پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب و ارزشمندی در کشتی برخوردار هستیم در رده‌ سنی پیشکسوتان نیز نفرات با تجربه‌ای داریم که خاک تشک کشتی را خورده‌اند و از سرمایه‌های کشتی قم محسوب می‌شوند.

وی یاد آور شد: در واقع باید اینگونه بگویم که اکنون آنچه که در کشتی قم داریم و به تمام موفقیت‌هایی که دست یافته‌ایم نتیجه دلسوزی و انتقال دانش از سوی عزیزان پیشکسوت است و خوشبختانه با همت آنها توانسته‌ایم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

حلوایی در ادامه با اشاره به موفقیت کشتی پیشکسوتان قم در مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور، اضافه کرد: سال گذشته نیز این پیکارها در تیر ماه به انجام رسید و کشتی‌گیران اعزامی قم موفق به کسب عنوان نخست و مدال خوشرنگ طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع بعد از درخششی که کشتی‌گیران آزادکار قمی در رده سنی پیشکسوتان در مسابقات قهرمانی کشور داشتند و با کسب یک نشان طلا به کار خود پایان دادند، کشتی‌گیران پیشکسوتان رشته فرنگی نیز این موفقیت را به دست آوردند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: به غیر از چهار کشتی‌گیری که در عضویت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان هستند و دو فرنگی‌کاری که در تیم‌ بزرگسالان حضور دارند، امیدوار هستیم که امسال نیز در رده سنی پیشکسوتان نیز درخشش کشتی‌گیران قمی ادامه یابد و با توجه به اینکه کشتی قم ظرفیت بالایی دارد در رده سنی پیشکسوتان نیز در مسابقات قهرمانی کشور به مدال برسیم.

وی ابراز کرد: در حالی که کشتی قم در سه ماه فصل تابستان اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی و مسابقات بین‌المللی و جهانی خواهد داشت و پیش‌بینی این است که کشتی همچنان برای ورزش قم افتخارآفرین باشد، امیدوار هستیم که پیشکسوتان کشتی قم نیز همانند جوان‌های این رشته در دو مسابقه اخیر قهرمانی پیشکسوتان کشور در دو رشته آزاد و فرنگی موفق به کسب مدال شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnx9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما