شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 2254
همزمان با روز جهانی داوطلب؛

نخستین خانه داوطلب روستایی در قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: نخستین خانه داوطلب روستایی در روستای خورآباد بخش کهک همزمان با روز جهانی داوطلب افتتاح می‌شود.
نخستین خانه داوطلب روستایی در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، امیرحسین علیمردانی امروز با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ آذر ماه روز جهانی داوطلب، اظهار کرد: روز داوطلب به منظور توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها، در ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۵ به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون دولت‌ها و تشکیلات مدنی از تمام جهان به داوطلبان پیوسته‌اند تا از آنان در این روز تجلیل به عمل آورند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: روز داوطلب فرصت مناسبی است تا داوطلبان بتوانند با همکاری و حمایت سازمان‌های دولتی، برای دستیابی به اهداف مشترک گام بردارند و نقش خود را به عنوان کانون توسعه اهداف هزاره به خوبی ایفا کنند.‏

علیمردانی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت این روز برنامه‌های متفاوتی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فراخوان عضویت عمومی و اختصاصی به منظور جذب اعضای علاقه‌مند در این روز انجام می‌شود، ادامه داد: اعزام داوطلبان به منظور اهدای خون سالم، برگزاری همایش تجلیل از اعضای فعال داوطلب، فرهنگ‌سازی و ترغیب اعضای داوطلب از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر در این روز است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه تصریح کرد: افتتاح پایگاه داوطلبی در ادارات و مساجد، نشست با روسای پایگاه‌ها و رابطین، برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی در ادارات در راستای اجرای پروژه‌های داوطلبی و ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب نیز از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر است که در این روز انجام می‌گیرد.

علیمردانی عنوان کرد: ۳۵۰ داوطلب جمعیت هلال احمر در مراسم این روز حضور خواهند داشت که از ۳۰ نفر از آنها در این همایش تجلیل می‌شود.

وی از افتتاح نخستین خانه داوطلب در روستای خورآباد بخش کهک خبر داد و گفت: نخستین خانه داوطلب با حضور ۱۵۰ نفر پرسنل که تمام آنها از ساکنین روستا هستند، در روز ۱۴ آذر ماه افتتاح خواهد شد.

علیمردانی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این جمعیت داوطلبانه، مشارکتی و به صورت عام‌المنفعه انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.n8wbjh8we9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما