سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 22808
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم:

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه 2 قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه دو قم در 16 اردیبهشت سال جاری خبر داد.
جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه 2 قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز در روز اول خرداد ماه گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز هر سال به منظور تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برای مدرسه‌سازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به تشکل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم اشاره کرد و افزود: این تشکل از سال ۷۸ به منظور ساماندهی به امور خیرین در امر مدرسه‌سازی تشکیل شده است و از ابتدا تاکنون خیرین مدرسه‌ساز سراسر استان، ۸۷ مدرسه با ۸۴۶ کلاس درس احداث کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان داشت: تعداد ۹۲ قطعه زمین و منزل مسکونی برای احداث مدرسه به مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم واگذار شده است.

وی یادآور شد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سالانه اردیبهشت ماه در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در قم به دلیل نبود شهرستان، برای نخستین‌بار در کشور در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پورگلیان از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه ۲ شهر قم خبر داد و گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه ۲، روز ۱۶ اردیبهشت ماه در مدرسه خیرساز حاج محمد ایزدی واقع در منطقه نیروگاه با حضور خیرین ناحیه ۲ آموزش و پرورش و مسئولان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز گفت: ۵۱ خیر مدرسه‌ساز در ناحیه ۲ آموزش و پرورش وجود دارد که این خیران ۲۶۰ کلاس درس با ۳۷ هزار و ۱۲۹ مترمربع زیربنا را احداث کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطرنشان کرد: مجموع زمین و منزل مسکونی واگذار شده برای ساخت مدرسه توسط خیرین ناحیه ۲ آموزش و پرورش، بالغ بر ۷۸ هزار مترمربع است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjooe8.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما