چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 23583

اجرای طرح هر دانش‌آموز یک خیر یار

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خواستار اجرای طرح هر دانش‌آموز، یک خیر یار در استان شد.
اجرای طرح هر دانش‌آموز یک خیر یار
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به اقدامات خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد:‌ این مجمع از سال ۸۷ در امر مدرسه‌سازی ورود پیدا کرده و توانسته خدمات ارزنده‌ای از خود بر جای بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز از زمان تاسیس تا کنون خدمات ارزشمندی را به جامعه علمی تقدیم کرده که از جمله آنها می‌توان به احداث ۸۷ مدرسه با ۱۲۶ هزار و ۷۹۸ متر مربع زیربنا اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم احداث ۳۸ باب نمازخانه و اهدای ۸۴ مورد زمین، ‌باغ و خانه مسکونی را از خدمات دیگر مجمع خیرین مدرسه‌ساز ذکر کرد.

وی با بیان اینکه خیرین همواره در امر مدرسه‌سازی در کنار دولت بوده‌اند گفت: حضور خیرین مدرسه‌ساز سبب ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی شده تا این کار خیر بین اقشار مختلف مردم رواج پیدا کند.

پورگلیان خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) مطرح کردند که باید به تعداد بسیجیان ارتش وجود داشته باشد، ما نیز با الگوگیری از سخن ایشان به همان تعداد دانش‌آموزان، نیازمند خیر یار هستیم.

وی عنوان داشت: اگر دانش‌آموزانی به عنوان خیریار فعالیت کنند، سبب تشویق و ترویج امر مدرسه‌سازی می‌شود و افراد مختلف را به سوی احداث مدرسه هدایت می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به اهمیت آموزش‌ و پرورش گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت وسیعی برخوردار است به طوریکه از طریق مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش می‌توان ظرفیت‌های موجود را تقویت کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaemnu.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما