پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : 22922

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با خطرات تمدن نوین

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه قم نقش مردم در اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر خطراتی است که تمدن نوین برای ما ممکن است ایجاد کند.
اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با خطرات تمدن نوین
به گزارش قم نیوز، رضا فقیهی چهارشنبه شب در همایش بزرگداشت روز بسیج سازندگی به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار کرد: امروز اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین محورهای کشور است و باید نسبت به اقتصاد مقاومتی توجه لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با همه توان و بهره‌گیری از همه امکانات به جنگ با نظام اسلامی آمده‌اند یادآور شد: امروز ایرانی اسلامی باید با تربیت نیروی انسانی متعهد در بخش‌های مختلف در برابر دشمنان ایستادگی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد: با نگاهی به وضعیت جامعه می‌توانیم دریابیم که اقتصاد و فرهنگ در بخش‌های مختلف از اهمیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

فقیهی فرهنگ و اقتصاد مقاومتی را یک هدیه از سوی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ایشان با هدایت‌های خود مردم را نسبت به خطرات و آسیب‌های آگاه کرده و در مسیر صحیح هدایت می‌کنند.

وی نقش مردم در اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد:‌ اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر خطراتی است که تمدن نوین برای ما ممکن است ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب به برخی از موضع گیری‌های رسانه‌های غربی نسبت به مقوله و راهکار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: آنها به خوبی دریافته‌اند که اگر ما بتوانیم در جامعه اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxy9x.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما