چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 23246

نیروی انتظامی، در همه عرصه‌ها منشا برکات است

قم نيوز : قم نیوز:حجت الاسلام "رحیمیان" تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروی انتظامی، در همه عرصه ها موفق و منشاء برکات است.
نیروی انتظامی، در همه عرصه‌ها منشا برکات است
به گزارش قم نیوز، به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، ‌سردار "رادان" در راستای ارتقاء تعاملات فی مابین نیروی انتظامی و مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام "رحیمیان" تولیت این مسجد مقدس دیدار و گفتگو کرد .

حجت الاسلام "رحیمیان" در این دیدار ضمن تقدیر از مشارکت همه جانبه پلیس در برقراری امنیت این مکان مقدس، اظهار کرد: انتخاب عنوان نیروی انتظامی برای این سازمان انتخابی با مسمی بوده که حاصل موفقیت های ارزشمند این نیرو در همه عرصه هاست.

وی در ادامه به حضور میلیونی زائران در قم به خصوص در مناسبت هایی همانند نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: برابر آمار سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون نفر زائر در قم آمد و شد داشتند، این در حالی است که طبق برآوردهای حاصله، حداقل هفته ای ۲۵۰ هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران حضور می یابند به نحوی که تمامی فضاهای مسجد و مجموعه شبستان ها مملو از جمعیت می شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بعضی از روزهای معمولی به غیر از روزهای چهارشنبه جمعیت غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران کمتر از ایرانی نیست، افزود: با وجود این حجم جمعیت نیازمند مشارکت همه دستگاه ها در توسعه این مکان مقدس هستیم .

وی به مراسم حج نیز اشاره کرد و گفت: در موسم حج علاوه بر بسیج کل امکانات عربستان، تمامی کشورهای اسلامی نیز به این کشور کمک می کنند.

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه در مراسم نیمه شعبان جمعیت میلیونی عازم قم و مسجد مقدس جمکران می شوند، از نیروی انتظامی به عنوان منشاء برکات در مباحث انتظامی،‌ امنیتی و ترافیکی نام برد و اظهارداشت: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مراسم نیمه شعبان و ارائه تسهیلات بیشتر نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3x9x.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما