چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 23603

دیدار رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر و تولیت مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: با توجه به نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور ،معاونین و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حضرت حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت این مسجد دیدار و گفتگو کردند.
دیدار رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر و تولیت مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم با توجه به نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور ،معاونین و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حضرت حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت این مسجد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار تولیت مقدس جمکران ضمن عرض خیر مقدم و خسته نباشید به مجموعه هلال احمر ،ایشان را از خدمتگزاران خالص نظام دانست و گفت: گردهمایی میلیونی که در ایام نیمه شعبان در جمکران اتفاق می افتد شباهت با کنگره بزرگ حج را دارد ، لذا همه ما خدمتگزاران باید سعی کنیم مراتب راحتی زائرین این مکان مقدس را فراهم آوریم.
حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در ادامه افزود: ما باید به این مراسم بزرگ با دید بسیاروسیع حتی فراتر از استان و ملی نگاه کنیم و از عزیزان هلال احمر نیز درخواست دارم که با حداکثر امکانات حاضر شوند تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مطلوب ، موجب رضایت زائرین و حضرت صاحب الامر و الزمان (عج) را فراهم سازیم.
در ادامه این جلسه دکتر محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص فعالیت این جمعیت در ایام نیمه شعبان گزارشی ارائه نمود و گفت: جمعیت هلال احمر امسال در سه حوزه فعالیت خواهد کرد.
گل فشان تشریح کرد وافزود:در حوزه امداد با استقرار ۳ فروند چرخبال ، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس ، ۷ دستگاه خودروی نجات و ۲۰ دستگاه موتورلانس و بکارگیری ۸۰۰ نفر روز نیروی امدادی، پوشش امدادی محورهای مواصلاتی استان و رینگ مرکزی جمکران را به عهده داریم. در حوزه جوانان پستهای راهنمایی زائرین عزیز را در مبادی ورودی استان و مسجد مقدس جمکران را خواهیم داشت و در خصوص پذیرایی از زائرین برپایی ایستگاههای صلواتی را توسط داوطلبین گرامی انجام خواهیم داد.
درپایان این جلسه پیرحسین کولیوند رییس سازمان امداد ونجات هلال احمر ازآمادگی صد در صدی جمعیت هلال احمر در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم پر شکوه خبر داد و اظهار داشت : ما کلیه استانهای هم جوار را نیز برای این برنامه بصورت آماده باش اعلام کردیم تا در موقع لزوم در این برنامه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcds90x.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما