شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 23384

تشکیل دبیرخانه مدیریت جهادی در تبلیغات اسلامی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه باید مسئولان استانی در جهت تحقق شعار سال تلاش کنندگفت: دبیرخانه مدیریت جهادی در تبلیغات اسلامی استان قم تشکیل شد.
تشکیل دبیرخانه مدیریت جهادی در تبلیغات اسلامی استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری برگزاری همایش معاونان فرهنگی ادارات‌کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم را یکی از برنامه‌های این دبیرخانه دانست و اظهار کرد: پیش از برگزاری این همایش از معاونان فرهنگی ادارات‌کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور خواسته شد طرح‌های پیشنهادی را متناسب با نامگذاری امسال به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم ارسال کنند.

وی اظهار کرد: به دنبال این فراخوان، تعداد قابل توجهی طرح‌های فرهنگی ارسال شد و با بررسی‌های دقیق ۳۷ طرح از میان آنها انتخاب و در همایش معاونان فرهنگی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد به تصویب رسید و برای اجرا به ادارات‌کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور ارسال شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هدف از تشکیل این دبیرخانه را پیگیری اجرای طرح‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی در سراسر کشور به منظور تلاش مجاهدانه برای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

اسکندری تصریح کرد: با توجه به تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، این دبیرخانه هر ماه برای معاونان فرهنگی ادارات‌کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است تا طرح‌های فرهنگی تصویب شده به خوبی در سراسر کشور اجرا شود.

وی نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری مهم و سازنده دانست و تاکید کرد: این سازمان به دلیل دارا بودن شبکه عظیم تبلیغی و فرهنگی در سراسر کشور، در تلاش است گام‌های اساسی برای مردمی‌ کردن فعالیت‌های فرهنگی و مدیریت جهادی در طرح‌های فرهنگی و تبلیغی بردارد.

اسکندری با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های جهادی نباید به انتظار اعتبارات دولتی ماند، استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تشکل‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد را در راستای تحقق شعار امسال مهم دانست و گفت: میزان کیفیت و ماندگاری طرح‌ها، امکان درگیر شدن مردم و تشکل‌های دینی در اجرای طرح، دور بودن طرح‌ها از جنبه‌های شعاری و ظاهری، توجه به تاثیر تربیتی به خصوص در بین نسل جوان، توجه به فرهنگ عمومی و اصول معاشرتی و در نظر گرفتن اموری همچون خانواده، فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، نماز و امر به معروف و نهی از منکر از جمله شاخص‌های انتخاب طرح‌های ارسال شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxte8.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما