پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 2403
درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

یکی از کاندیداهای قضاوت داربی، داور دیدار صبا و مس شد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از پنج کاندیدای قضاوت در داربی حساس پایتخت بین استقلال و پرسپولیس، به عنوان داور دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در هفته شانزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.
یکی از کاندیداهای قضاوت داربی، داور دیدار صبا و مس شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته شانزدهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال از فردا جمعه هجدهم آذر ماه آغاز می شود، اسامی تیم داوری دیدار تیم های فوتبال صبای قم و مس کرمان در یکی از دیدارهای حساس هفته های ما قبل پایانی نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.

صبا در تعقیب صدرنشین و مس کرمان در مکان چهاردهم لیگ برتر
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم تعقیب کننده صدرنشین و مس کرمان تیم رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور را که قرار است عصر جعمه هجدهم آذر ماه در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید باهنر برگزار شود محسن قهرمان بر عهده دارد.

محسن قهرمان داور با تجربه دیدار حساس تیم های صبای قم و مس کرمان را سعید زارع به عنوان کمک داور اول و علیرضا ایلدورم به عنوان کمک داور دوم یاری می کنند، ضمن اینکه محمد حسین فتاحی به عنوان داور چهارم و محمد علی تولائی به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می کنند.

صبای قم و مس کرمان در حالی از ساعت ۱۵ روز جمعه هجدهم آذر ماه در دیداری از هفته شانزدهم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می روند که در حال حاضر صبای قم با کسب ۲۷ امتیاز در تعقیب صدرنشین جدول یعنی استقلال و هم امتیاز با تیم نفت تهران و تراکتور سازی تبریز در مکان چهارم و تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارند.

ناکامی های صبای قم در سه هفته اخیر لیگ برتر
تیم فوتبال صبای قم در سه هفته اخیر یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده است ولی همچنان یکی از بخت های صعود به مکان دوم جدول رده بندی لیگ محسوب می شود.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از باخت یک بر صفر در هفته دهم در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، موفق به شکست تیم های شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان شده است ولی در هفته های سیزدهم و چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب تیم های استقلال تهران و نفت تهران به ترتیب یک بر یک و دو بر دو مساوی کردند و در هفته پانزدهم لیگ برتر نیز ناکامی آنها تکمیل شد و در خانه یک بر صفر به تیم داماش گیلان باختند.

شکست صبا در آخرین بازی خارج از خانه با مس
شاگردان عبدالله ویسی در حالی در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال و در دیداری حساس که هشتمین بازی خارج از خانه آنها در لیگ یازدهم به شمار می رود برابر مس صف آرایی می کنند که آخرین بار در بازی رفت لیگ دهم در ورزشگاه باهنر کرمان میهمان تیم مس بودند که در نهایت برابر میزبان خود به شکست دو بر یک تن دادند.

آن مسابقه در شرایطی برگزار شد که صبا بعد از اخراج محمود یاوری بدون سرمربی و تنها با حضور حسن آذرنیا دستیار آن زمان یاوری به دیدار مس رفت و به شکست دو بر یک تن داد، ضمن اینکه بعد از این بازی عبدالله ویسی رسما سرمربی صبای قم شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.wnuk49nye5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما