دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 2819
در یک چهارم نهایی جام حذفی؛

داور داربی 73 قاضی دیدار صبا و مس شد

قم نيوز : قم نیوز: داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برای دومین بار در این مرحله این بار قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان شد.
داور داربی 73 قاضی دیدار صبا و مس شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور امروز به انجام می رسد، اسامی تیم داوری دیدار تیم های فوتبال صبای قم و مس کرمان در یکی از دیدارهای حساس این مرحله مشخص شد.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم تعقیب کننده صدرنشین و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور را که قرار است عصر امروز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار شود هدایت الله ممبینی بر عهده دارد.

هدایت الله ممبینی داور با تجربه دیدار حساس تیم های صبای قم و مس کرمان را سعید علی نژادیان به عنوان کمک داور اول و سعید قاسمی به عنوان کمک داور دوم یاری می کنند، ضمن اینکه سیدحسین زرگر به عنوان داور چهارم و عبدالله باعزم به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی خواهد کرد.

ممبینی دو هفته قبل هفتاد و سومین شهرآورد تهران بین تیم های استقلال و پیروزی تهران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور را در ورزشگاه آزادی تهران قضاوت کرد که این دیدار به برتری سه بر صفر تیم استقلال انجامید.

اختلاف ۱۰ پله ای جایگاه صبا و مس در لیگ برتر
صبای قم و مس کرمان در حالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف یکدیگر می روند که در حال حاضر صبای قم با کسب ۲۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین جدول یعنی استقلال، سپاهان اصفهان و نفت تهران و هم امتیاز با تیم تراکتور سازی تبریز در مکان پنجم و تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارند.

ناکامی‌های صبای قم در پنج هفته اخیر لیگ برتر
تیم فوتبال صبای قم در پنج هفته اخیر یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده است ولی همچنان یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی لیگ محسوب می شود.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از باخت یک بر صفر در هفته دهم در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، موفق به شکست تیم‌های شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان شده است ولی در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب تیم‌های استقلال تهران و نفت تهران به ترتیب یک بر یک و دو بر دو مساوی کردند و در هفته پانزدهم لیگ برتر نیز ناکامی آنها تکمیل شد و در خانه یک بر صفر به تیم داماش گیلان باختند.

صبا روز هجدهم آذر ماه در کرمان با تیم مس کرمان به تساوی بدون گل رسید و در هفته هفدهم و پایانی از دور رفت لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم نتوانست در دیدار خانگی برابر میهمان خود نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.8b5urhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما