يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 24464

ترکیب قم در گلف قهرمانی کشور مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت گلف استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی مردان این هیئت به پیکارهای گلف قهرمانی مردان کشور خبر داد.
ترکیب قم در گلف قهرمانی کشور مشخص شد
به گزارش قم نیوز، فرهاد فاتح اظهار داشت: رقابت‌های گلف قهرمانی کشور با هدف شناخت برترین‌های این رشته به منظور دعوت به تیم ملی از جمله مسابقات مهمی است که امسال در تقویم فدراسیون گلف و جزو اولویت‌های هیئت گلف قم قرار دارد و به امید درخشش گلف بازان قمی در این پیکارها هستیم.

وی ادامه داد: امسال پیکارهای گلف قهرمانی قم با هدف شناخت برترین گلف‌بازان ایرانی به منظور تشکیل تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی و بین المللی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد و در آن تمام مدعیان از استان‌های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دبیر هیئت گلف استان قم در ادامه توضیحات خود راجع به این رقابت‌ها، بیان کرد: در این رقابت‌ها که ورود تیم‌های شرکت کننده به آن تا امروز است و از صبح فردا دوشنبه بیست و ششم خرداد ماه آغاز می‌شود جدال گلف‌بازان قم با برترین‌ گلف بازان کشور با دو هدف یعنی قرار گرفتن روی سکو و راهیابی به تیم ملی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر ساله هیئت گلف استان قم برای ارتقاء سطح کیفی گلف‌بازان قمی مسابقات درون استانی خوبی برگزار می‌کند تا علاوه بر سنجش سطح گلف‌بازان، استعداد‌های درخشان این رشته ورزشی جذاب را شناسایی کرده و پرورش دهد،‌ به همین خاطر نفرات خوبی داریم و تیم توانمندی به مصاف حریفان فرستاده‌ایم.

فاتح در ادامه با اشاره به نیاز گلف بازان قم به توجه بیش از پیش مسئولان به این رشته تصریح کرد: هیئت گلف قم در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی اجرا کرده و همچنین تیم‌های قدرتمندی به مسابقات کشوری و منطقه‌ای اعزام کرده و خوشبختانه با کشف استعدادهای جوان امیدواریم در آینده در سطح کشور در بین استان‌های مطرح فعال در این رشته ورزشی قرار داریم.

وی در ادامه به رقابت‌های گلف قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: مسابقات گلف قهرمانی کشور با حضور تیم‌های مدعی مقام‌های اول تا سوم در حالی از امروز برگزار خواهد شد که نفرات اعزامی قم را محسن جباری، محمدرضا ونکی فراهانی،‌ علی منفرد و ناصر لسانی به سرپرستی بهروز صادقی تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت گلف استان قم عنوان کرد: این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور دعوت به اردوی تیم ملی گلف مردان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن و مسابقات اوپن تایلند که در شهریورماه برگزار می‌شود، به انجام می‌رسد در حالی که این پیکارها در رده‌های سنی ۳۰ تا ۵۵ سال و ۵۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قم در گلف استعدادهای بسیار خوبی دارد، متذکر شد: جوانان قمی دارای استعداد و قدرت بدنی بسیار مطلوبی در رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار گلف هستند و با برنامه‌‌ریزی‌های مدون خیلی سریع می‌توان در این رشته ورزشی قهرمان‌‌پروری کرد.

فاتح در پایان تاکید کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم توجه بیشتری به استعدادهای گلف قم داشته باشند و با اهمیت بیشتر نسبت به ورزش به خصوص این رشته ورزشی نوپا، در پویایی و نشاط هر چه بیشتر جامعه سهیم باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxxe8.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما