يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 25081

رنج گلف بازان قمی از نبود زمین اختصاصی در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت گلف استان قم گفت:گلف بازان قمی از نبود زمین اختصاصی گلف در قم رنج می‌برند و با وجود این مشکلات، مهیا کردن یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ‌های کشوری کار ساده‌ای نیست.
رنج گلف بازان قمی از نبود زمین اختصاصی در قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا جلیلی اظهار کرد: تیم اعزامی هیئت گلف استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در شرایطی که جدال سختی با مدعیان کسب عنوان قهرمانی داشت موفق به کسب عنوان چهارم شد که به خودی خود نتیجه خوبی برای گلف قم است.

وی گفت: مسابقات گلف قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار می‌شود و با توجه به سابقه کم گلف در قم، برای موفقیت بیشتر در مسابقات کشوری باید تجربیات بیشتری کسب کنیم.

دبیر هیئت گلف استان قم افزود: تیم گلف مردان قم برای حضور موفق در پیکارهای گلف قهرمانی کشور تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بود البته علاقمندان به این رشته هنوز از مشکل نداشتن یک زمین مناسب برای گلف در قم رنج می‌برند و با وجود این مشکلات، مهیا کردن یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ‌های کشوری کار ساده‌ای نیست.

جلیلی ابراز کرد: امکانات بسیاری از استان‌های کشور نسبت به قم غیر قابل مقایسه است و به همین دلیل اصلا عجیب نبود که ۳ تیم دیگر در این مسابقات بالا‌تر از ما قرار بگیرند زیرا از نظر سخت افزاری شرایط بهتری برای آماده سازی دارند.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور گلف آقایان به مدت سه روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و در مسابقات انفرادی رده‌های سنی ۳۰ تا ۵۵ سال حسن کریمیان بالا‌تر از سایر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی دست یافت، در حالی که در این رده سیدمحمود جوزی با به مقام نایب قهرمانی رسید و محمدرضا شینی سوم شد.

دبیر هیئت گلف استان قم خاطرنشان کرد: در رده‌بندی تیمی ۳۰ تا ۵۵ سال نیز تیم گلف تهران (الف) با ۲۹۵ ضربه بهترین جایگاه را از آن خود کرد و به مقام قهرمانی دست یافت، در حالی که در این رده تیم خوزستان (ب) با ۳۲۱ ضربه به مقام دوم رسید و مقام سوم مشترک را تیم‌های گلستان و اصفهان کسب کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyxd0.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما