شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 24631

اختلاف بین شیعه و سنی سم مهلک در دنیای اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف اختلاف بین شیعه و سنی را سم مهلک در دنیای اسلام برشمرد و گفت: مبلغان باید مراقب باشند و فریب برخی سایت‌ها را نخورند، آن‌هایی که برای شیعه در این سایت‌ها تبلیغ می‌کنند جعلی هستند.
اختلاف بین شیعه و سنی سم مهلک در دنیای اسلام است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی محمدی‌ امروز در همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مبلغان با هدف ترویج قرآن و اسلام از قم به دیگر شهرها وارد می شوند مردم انتظارات خاصی از آن ها دارند، اظهار کرد: این انتظارات را می توان زبانی یا معنوی پاسخ داد که این پاسخ ها برگرفته از بیان قران و حدیث است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید براینکه این بیان مستمع خود را قانع نمی کند، افزود: آنچه مخاطبان را قانع می کند رفتار و معنویت در تبلیغ است و سبب می شود تا مخاطبان قلبا به مبلغان ابراز علاقه کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از روحانی انتظار محبت، تواضع، ساده‌زیستی و خوش‌اخلاقی دارند، تصریح کرد: رفتار مبلغان باید به گونه‌ای باشد که انتظار مردم را برآورده کند و نگذارد فاصله ای بین مردم و روحانیت ایجاد شود.

حجت‌الاسلام محمدی‌ با اشاره به شاخصه روحانی و طلبه موفق خاطرنشان کرد: تبلیغ از وظایف ضروری طلاب و روحانیون است و نباید تنها به درس خواندن اکتفا کرد، طلبه موفق کسی است که در کنار درس خواندن به امر تبلیغ نیز می پردازد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه توجه به قرآن و تربیت حافظان قرآنی را از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: توجه به مسائل قرآنی در کشور بسیار اهمیت دارد.

وی اختلاف بین شیعه و سنی را سم مهلک در دنیای اسلام برشمرد و بیان کرد: مبلغان باید مراقب باشند و فریب برخی سایت ها را نخورند آن هایی که برای شیعه در این سایت ها تبلیغ می کنند جعلی هستند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید براینکه مبلغان باید از طرح مباحث تفرقه افکنانه برحذر باشند، اظهار کرد: طرح و پروژه اصلی این افراد ایجاد دوگانگی در حاکمیت اسلامی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyvd0.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما