يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 24648

دانشگاه ادیان قم به‌صورت غیر حضوری دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز:دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی برای سال تحصیلی 93-94 در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد غیر حضوری از طریق آزمون اختصاصی از میان طلاب دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه ادیان قم به‌صورت غیر حضوری دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد غیر حضوری (الکترونیکی) از طریق آزمون اختصاصی با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان طلاب دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی که به تازگی دانشکده مجازی آن راه‌اندازی شده است، در مقطع کارشناسی در رشته‌ شیعه‌شناسی با گرایش کلام و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های کلام‌شیعه، مطالعات تاریخ‌تشیع، فرق‌تشیع، تصوف و عرفان اسلامی، مذاهب اسلامی، مذاهب فقهی و فلسفه هنر اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

مهلت ثبت نام در دوره‌های مذکور برای طلاب علاقمند به شرکت در این رشته‌ها اول شهریورماه ۹۳ و زمان برگزاری آزمون هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز جمعه هفتم شهریورماه ۹۳ در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع و مواد آزمون، شرایط ثبت‌نام، و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت http://Azmoon.Urd.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۸۰۲۶۱۰ داخلی ۱۴۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj90x.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما