يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 24848

مسابقه نسیم رمضان از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش مسابقه نسیم رمضان به صورت زنده از این رسانه همزمان با ماه رمضان خبر داد.
مسابقه نسیم رمضان از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدی صفایی با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه رمضان رادیو معارف اظهار کرد: برنامه‌های ویژه سحر با عنوان بهشت اجابت با محوریت توبه تولید شده که از ساعت سه بامداد تا ۴:۳۰ از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ویژه برنامه سحرگاهی یک جزء قرآن از ساعت ۴:۳۰ تا ۵:۳۰ تلاوت می‌شود و تلاوت مجدد قرآن ساعت ۱۴:۴۵ پس از خبر سراسری صورت می‌گیرد.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف عنوان کرد: مسابقه نسیم رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱۸ به صورت زنده پخش می‌شود که دارای بخش تفسیر قرآن است و سوالات مسابقه بر اساس بخش تفسیری انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های دیگر ماه رمضان رادیو معارف گفت: ویژه برنامه افطار ماه رمضان با عنوان نان و خرما تولید شده که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ پخش می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه به طور طبیعی حال و هوای افطاری دارد و محور کلی آن فرمایشات اخلاقی حضرت رسول اکرم(ص) است.

وی عنوان کرد: پس از بخش خبری از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دعای افتتاح هر شب پخش می‌شود و از ساعت ۲۲ برنامه اخلاقی با عنوان عشق الهی پخش خواهد شد که شامل درس اخلاق آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی است.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف خاطرنشان کرد: برنامه شبانگاهی ویژه ماه مبارک با عنوان منشور جاوید از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود که محتوای این برنامه اخلاقی و عرفانی است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های خاصی برای ایام خاص مانند شب‌های قدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امیرالمومنان(ع) تولید شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfccd0.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما