چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 24983

اتحاد رمز موفقیت مردم عراق است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه رمز موفقیت مردم عراق اتحاد است گفت: تمام مسلمانان با حضور در صحنه و وحدت خود این گروه تروریستی را باید با شکست مواجه کنند.
اتحاد رمز موفقیت مردم عراق است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی طی سخنانی با اشاره به حملات گروه تروریستی داعش در عراق اظهار داشت: گروه تروریستی داعش بین مسلمانان و کشورهای اسلامی بخصوص شیعه و سنی یک اهرم بنیان کن برای صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: اگر داعش در کشورهای اسلامی به اهداف خود برسد، میدانی برای حضور استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل به وجود خواهد آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ابراز کرد: استکبار جهانی برای حفظ و نگهداری جایگاه و حضور خود در منطقه با راهکارهای ایجاد جنگ در غرب آسیا، تفرقه بین مسلمانان و کشورهای اسلامی، ایجاد جنگ و درگیری‌های مذهبی را جزء اصلی‌ترین برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهداف گروهک تروریستی داعش خاطرنشان کرد: هدف اصلی این گروهک تروریستی شکستن وحدت در بین مسلمانان و معرفی یک چهره خشن و خون خوار از اسلام به تمام ادیان جهان است.

فقیهی ادامه داد: امروز در دنیا گرایش به دین اسلام نسبت به قبل بسیار رشد کرده است، به همین دلیل تروریست‌ها این حملات را انجام می‌دهند تا غرب آسیا و کشورهای اسلامی را با جنگ و خونریزی سرگرم کنند و آنها را از پیشرفت در تمام عرصه‌ها غافل کرده و مشکلات طلاق، اعتیاد، جنگ و... را برای آنها به وجود بیاورند.

وی به هدف دیگر آنها اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری سیاسی و رسانه‌ای از اتفاقات رخ داده در کشورهای اسلامی به عنوان نمایش چهره خشن از اسلام هدف دیگر این گروهک تروریستی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه وظیفه ما مسلمانان را مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد ماه به صورت کلی در مرقد مطهر امام راحل در ارتباط با این موضوعات مشخص کردند ابراز کرد: دشمن اصلی ما استکبار جهانی خصوصا آمریکا است.

وی در ادامه تاکید کرد: باید دشمنان درجه یک و درجه دوم خود را بشناسیم و نباید دشمنان درجه دوم ما را از دشمنان اصلی غافل کنند.

فقیهی با اشاره به اینکه رمز موفقیت مردم عراق اتحاد است افزود: امروز مرجعیت شیعه بحث جهاد علیه این گروه تکفیری را صادر کردند که تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی مسیحیت که در جوامع اسلامی زندگی می‌کنند با حضور در صحنه و حفظ وحدت این گروه تروریستی را با شکست مواجه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم عراق پشت سر مرجعیت با وحدت و اتحاد کامل علیه تکفیری‌ها و منافقین گام بردارند و آنها را مانند کشور لبنان، سوریه و... با شکست مواجه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfm1d0.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما