چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 25199

ارائه 400 اثر بوستان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موسسه بوستان کتاب از ارائه 400 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم در باغ‌موزه دفاع مقدس خبر داد.
ارائه 400 اثر بوستان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل اسماعیلی با اشاره به فعالیت‌های موسسه بوستان کتاب اظهار کرد: این موسسه یکی از ناشران بزرگ در حوزه نشر علوم دینی و معارف اسلامی است که در موضوعات گوناگون علوم و معارف اسلامی آثاری را منتشر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه در سال گذشته با وجود مشکلاتی که در حوزه نشر داشته، تلاش کرده حجم آثار منتشر شده را حفظ کند.

رئیس موسسه بوستان کتاب عنوان کرد: از ابتدای سال نزدیک به ۲۵ اثر تاکنون منتشر شده و جدیدترین اثر که به مناسبت ماه رمضان منتشر شده کتاب «فرصت‌هایی از ماه خدا» است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه نشر همچنان وجود دارد و اگر تدبیری در این زمینه صورت نگیرد، هر اندازه تلاش کنیم، با مشکل مواجه هستیم.

اسماعیلی یادآور شد: مشکلات حوزه نشر عمومی است که شامل گرانی کاغذ، ملزومات چاپ و آماده‌سازی و افزایش هزینه‌های تولید می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر قیمت کتاب افزایش پیدا کند و دستگاه‌های حمایتی کتاب خریداری نکنند و فروش فروشگاهی افت شدید داشته باشد، ناشران دچار مشکل می‌شوند و این امر کند شدن چرخه نشر را به همراه دارد.

رئیس موسسه بوستان کتاب با بیان اینکه موسسه بوستان کتاب ناشر برگزیده نمایشگاه، جشنواره‌های مختلف کشوری، استانی، حوزوی و دانشگاهی بوده است، گفت: موسسه بوستان کتاب در مجموع ۳۰ بار به عنوان ناشر برگزیده کشوری انتخاب شد و ۳۴۵ عنوان اثر موسسه در رشته‌های علوم اسلامی به عنوان آثار برتر جوایزی دریافت کرده که این نشان‌دهنده جایگاه و موقعیت موسسه است.

وی با اشاره به حضور موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه‌های داخل و خارج کشور گفت: موسسه بوستان کتاب با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه تفسیر و علوم قرآنی، علوم و معارف مرتبط با حوزه قرآنی و مناسبت‌های ماه رمضان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن شرکت کرده است.

رئیس موسسه بوستان کتاب یادآور شد: این موسسه هم‌زمان در نمایشگاه قرآن کریم قم واقع در مجتمع ناشران حضور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1yd0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما