دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 25908
معاون استاندار قم:

نگاه ملی به بحث زائرپذیری قم ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با بیان اینکه میزان مسافرپذیری و تردد از استان ها در جذب اعتبارات بسیار مهم است، بر ضرورت نگاه ملی به بحث زائرپذیری قم تاکید کرد.
نگاه ملی به بحث زائرپذیری قم ضروری است
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل اسماعيلي در جلسه ستاد تسهيلات زائرين و ستاد هماهنگي خدمات سفر، به اشاره به موج دوم سفرهاي تابستاني كه از عيد سعيد فطر آغاز مي شود از هماهنگي دستگاه هاي استان براي خدمات رساني به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت (س) خبر داد.

معاون هماهنگي امور زائرين استاندار با بيان اينكه مسئله تامين امنيت زائرين مهمترين اولويت مسئولان استان در خدمات رساني است، عدم وجود مشكلات امنيتي را نشان از مسئوليت پذيري بالاي دستگاه هاي امنيتي دانست و از زحمات ايشان قدرداني كرد.

وي آمادگي گروه هاي امدادي و مجموعه بهداشت و درمان را جهت جلوگيري و امدادرساني به موقع از حوادث و سوانح مورد توجه قرار داد و افزود: اكيپ هاي امدادي طي روزهاي آتي در محورهاي مهم استان حضور خواهند داشت.

اسماعيلي همچنين با اشاره به تردد ميليوني مسافران از محورهاي مواصلاتي استان و نياز ايشان به اقلام اساسي تصريح كرد: خوشبختانه تدابير لازم براي ميزباني زائرين و مجاورين انديشيده شده است.

معاون هماهنگي امور زائرين در ادامه گستردگي فعاليت ها و تنوع خدمات رساني شهرداري قم را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداري در قبال شهروندان مسئوليت سنگيني بعهده دارد كه اميدواريم با برنامه ريزي مناسب زمينه رفاه مجاورين و زوار بارگاه كريمه اهل بيت (س) فراهم شود.

وي در ادامه با اشاره به تردد ميليون ها مسافر از محورهاي مواصلاتي استان، استان قم را داراي كاركرد فرااستاني عنوان و اضافه كرد: تامين نيازهاي مسافرين نيازمند توجه مسئولان دولت مي باشد.

اسماعيلي اضافه كرد: ميزان مسافرپذيري و تردد از استان ها در جذب اعتبارات بسيار مهم است و صدا و سيما و دستگاه هاي فرهنگي باید با انعكاس ملي اين مطلب زمينه ساز جلب توجه مسئولان و توسعه بيش از پيش استان قم شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjn0x.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما