چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 2612
در پایان رقابت 30 ورزشکار؛

برترین‌های ژیمناستیک نونهالان و نوجوانان معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر و مربی باشگاه شهید زین الدین قم از مشخص شدن افراد برتر پیکارهای دوره رده سنی نونهالان و نوجوانان قم خبر داد.
برترین‌های ژیمناستیک نونهالان و نوجوانان معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی با بیان اینکه مسابقات چند جانبه استان قم برای هشتمین بار برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات چند جانبه ژیمناستیک به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در باشگاه شهید زین‌الدین برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۳۰ نفر از نونهالان و نوجوانان ژیمناستیک این مجموعه و باشگاه استقلال به انجام رسید در حالی که مسابقاتی این چنین، به‌طور مستمر به مناسبت‌های مختلف به منظور آمادگی هرچه بیشتر و ارتقاء سطح ژیمناستیک استان با مدیریت و برنامه‌ریزی باشگاه شهید زین‌الدین و همکاری استاد مهدی عزتی مسئول کمیته فنی هیئت ژیمناستیک برگزار می‌شود.

مدیر و مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم افزود: رقابت‌ها از سطح قابل قبولی برخوردار بود و نونهالان و نوجوانان ژیمناستیک این باشگاه‌ها که زیر نظر استاد عزتی مشغول به تمرین هستند با انجام حرکات زیبای ژیمناستیک در پنج گروه به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که خانواده ورزشکاران نیز برای تماشای فرزندان خود حضور چشمگیری داشتند، با شور و حالی خاص قهرمانان برتر شناخته شدند و از آنها با حضور مسئولان باشگاه‌ها با اهدای حکم و مدال تجلیل به عمل آمد.

سلطانی در ادامه با اشاره به برترین‌های این رقابت‌ها اضافه کرد: در گروه پیشرفته محمد مهدی یزدی ورزشکار خوش آتیه استان با امتیاز ۲/۹ سکوی نخست را از آن خود کرد و ابوالفضل جعفری با رقابتی نزدیک با امتیاز ۱/۹ به مدال نقره بسنده کرد، ضمن اینکه محمد مهدی عرب زاده با کسب امتیاز ۶/۸ بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در گروه نیمه پیشرفته محمد سبحان خدابخشی با امتیاز ۳/۹ از رقبا پیشی گرفت و صاحب گردن آویز طلای این رقابت‌ها شد و محمد علی حسینی با امتیاز ۹/۸ و سید علی مصباحی با امتیاز ۳/۸ به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر و مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم ادامه داد: در گروه مبتدی رده سنی زیر هفت سال ابوالفضل‌هاشمی با کمترین خطا و امتیاز ۸/۹ در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، علی حیدری و محمد حسین مهرآذین با امتیاز ۹ دوم شدند و متین صادقی و علی جهان نیز با امتیاز برابر ۶/۸ مشترکاً در جایگاه سوم جدول مسابقات این دوره ایستادند.

وی عنوان کرد: در گروه مبتدی رده سنی هشت سال علیرضا یارمحمد توسلی و محمد گودرزی با امتیاز برابر ۵/۹ قهرمان شدند، رامین جاوید در رقابتی نزدیک با امتیاز ۴/۹ دوم شد و حسین بازگشا و سبحان علی آبادی با امتیاز ۹/۸ مشترکاً سوم شدند.

سلطانی اظهار کرد: در گروه مبتدی رده سنی بالای ۹ سال علی عسگری با امتیاز ۶/۹ برترین ژیمناست این گروه و صاحب گردن آویز طلا شد، سید محمد حسام لاجوردی نیز با امتیاز ۲/۹ بر جایگاه دوم ایستاد و امیر حسین قمچیلی نیز با امتیاز ۹ عنوان سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.sqia2bqeila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما