دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 23994

پرشین قهرمان اسکیت بانوان استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز:نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم از برگزاری بازی های لیگ اسکیت رولر ساکر ویژه بانوان قمی و معرفی برترین های آن خبر داد.
پرشین قهرمان اسکیت بانوان استان قم شد
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی تصریح کرد: با همت و تلاش بخش های مختلف فعال در هیئت اسکیت استان قم انشاءالله امسال برنامه های متنوعی را در نظر داریم تا با حضور علاقمندان به اسکیت در هر دو بخش بانوان و آقایان بتوانیم در مسیر پیشرفت این رشته ورزشی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور این هیئت با همکاری بخش های مختلف، برای نخستین بار مسابقات لیگ اسکیت قهرمانی باشگاه های استان قم را با هدف استعدادیابی و همچنین شناخت برترین‌های اسکیت بخش بانوان در رشته رولر ساکر یا فوتبال اسکیت برگزار کرد.

سلطانی افزود: هیئت اسکیت استان قم از تیم‌ها و ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته و مایل به شرکت در این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورده بود که آمادگی خود را به این هیئت واقع در مجموعه ورزشی تختی قم اعلام کنند و سرانجام این پیکارها با رقابت ۵ تیم برگزار شد.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با تلاش و همکاری بسیار خوب دوستان و همکارانم در هیئت اسکیت استان قم، اسکیت بازان در ترکیب پنج تیم شرکت کننده در این رقابت ها برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند.

وی یاد آور شد: اسکیت بازان شرکت کننده در رقابت‌های نخستین دوره لیگ اسکیت رولرساکر یا فوتبال اسکیت قهرمانی بانوان استان قم در حالی با یکدیگر بر سر کسب عنوان قهرمانی به رقابت می پردازند که بانوان علاقمند به اسکیت نیز تماشاگر این رقابت ها بودند.

فرخزاد عنوان داشت: رقابت‌های لیگ اسکیت قهرمانی قم در رشته رولر ساکر در بخش بانوان با حضور پنج تیم برگزار شد و امیدواریم که نخستین دوره این رقابت ها هم تجربه خوبی باشد و هم اینکه با کمترین کاستی بتوانیم در آینده نیز لیگی منظم و پویا را برگزار کرده و به اهداف پیش بینی شده هیئت دست یابیم.

وی در پایان با اشاره به تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات لیگ اسکیت رولر ساکر بانوان قم، اظهار داشت: در خاتمه این دوره از رقابت ها تیم اسکیت پرشین در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه تیم های تیک ساکو و پارس حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgty9x.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما