يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 50330
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهای 70 کیلوگرم

کاراته‌کای قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: مدير و مربي باشگاه كاراته شهيد زين‌الدين از موفقيت کاراته‌کای آينده‌دار قم در كسب عنوان نخست و نشان طلای رقابت‌های کاراته رده سنی نونهالان ایران خبر داد.
کاراته‌کای قم قهرمان ایران شد
کاراته‌کای قم قهرمان ایران شد
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی امروز اظهار کرد: این کاراته‌کای شایسته یکی از استعدادهای آینده‌دار باشگاه شهید زین‌الدین قم یعنی امیرحسین گل‌بهار است که بعد از کسب آمادگی در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی، با انگیزه بالا در پیکارهای کاراته نونهالان کشور حضور یافت و قهرمان شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی نونهالان ایران با حضور نخبه‌های این رشته از استان‌های مختلف به انجام رسید، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات به منظور کسب سهمیه ملی در هر دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر رقابت کردند و خوشبختانه این باشگاه در این دو رشته با درخشش نمایندگان خود صاحب مدال شد.

سلطانی با بیان اینکه مسابقات کاراته نونهالان ایران به عنوان انتخابی تیم ملی در شهریار به انجام رسید، بیان کرد: از قم نیز تعدادی از نخبه‌های این رده سنی اعزام شدند و خوشبختانه بعد از درخشش نماینده شایسته قم در بخش کاتا، در کومیته نیز گل‌بهار به مقام قهرمانی دست یافت.

مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم افزود: در وزن منهای 70 کیلوگرم مسابقات کاراته نونهالان کشور، امیرحسین گل‌بهار نماینده تیم اعزامی نونهالان قم بود که چهره‌ای موفق از خود به نمایش گذاشت و با شکست تمام حریفان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه گل‌بهار از استعدادهای موفق کاراته قم به شمار می‌رود، مطرح کرد: در وزن منهای 70 کیلوگرم رده سنی نونهالان کاراته قهرمانی نونهالان ایران و انتخابی تیم ملی، امیرحسین گل‌بهار از قم با شکست تمام حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.

سلطانی با اشاره به موفقیت این کاراته‌کا در کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی بالاتر از رقبایی از کرمان، تهران و کردستان، بیان کرد: این کاراته‌کای نوجوان قم در پیکارهای نونهالان ایران خود را به عنوان یکی از پدیده‌های مسابقات معرفی کرد و در آینده شاهد مدال‌آوری وی از مسابقات آسیایی و جهانی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امیرحسین گل‌بهار در دیدار نهایی وزن منهای 70 کیلوگرم بر طاها بشاور از کرمان غلبه کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک نیز به محمدرضا رنجبر از تیم هیأت‌ کاراته تهران و محمد احسنی از تیم هیأت‌ کاراته کردستان تعلق گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawenm.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما