جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 26674

بدمینتون بازان قم نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: بدمینتون بازان قم در پایان رقابت‌های بدمینتون رنکینگ جوانان کشور با شکست برابر قزوین، نایب قهرمان کشور شدند.
بدمینتون بازان قم نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدند
به گزارش قم نیوز، مرحله نخست پیکارهای رنکینگ بدمینتون جوانان کشور به پایان رسید و نفرات بر‌تر مسابقات یکنفره و دونفره شناخته شدند.

تیم بدمینتون استان قم که در این مسابقات عملکردی درخشان داشت توانست خود را به دیدار نهایی برساند اما شسکت این تیم در فینال برابر تیم بدمینتون قزوین سبب شد قمی‌ها به کسب عنوان نایب قهرمانی قناعت کنند.

در دیدار فینال دونفره این مسابقات، تیم دونفره عرفان نوری و سعید‌پور ابراهیم از قزوین توانست با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم دونفره علیرضا اسکانه و حسین ثانی از قم را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌های دونفره رنکینگ جوانان کشور شود.

تیم ۴ نفره بدمینتون استان قم در قالب ۲ گروه در این مسابقات شرکت کرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما یکی از دو تیم ۲ نفره بدمینتون قم در این مرحله مغلوب شد و نتوانست راهی مرحله نیمه پایانی شود.

در دور مقدماتی این مسابقات علیرضا اسکانه، حسین ثانی، محمد باقر ترابی و نعیم موسوی‌نژاد بدمینتون بازان استان قم بودند که با عبور از سد حریفان خود، به جمع نفرات مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رنکینگ جوانان کشور پیوستند.

نخستین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون جوانان پسران کشور در دو قسمت یکنفره و دونفره انجام می‌شود و ۱۱۰ ورزشکار در قسمت یکنفره و ۷۴ بدمینتون باز در قالب ۳۴ تیم دونفره از ۲۱ استان برابر هم صف آرایی می‌کنند.

رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در ۳ مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه در استان قزوین به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceep8w.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما