سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 27046
عالم اندونزیایی:

اتحاد مذاهب اسلامی باید از مساجد شروع شود/آمریکا مانع اتحاد بین مذاهب اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: یک عالم اندونزیایی گفت: برای ایجاد اتحاد بین مسلمانان باید به مساجد توجه ویژه ای شود چرا که این مرکز به عنوان مهمترین محل تجمع مسلمانان نقش عمده ای را می‌تواند در ایجاد اتحاد بین مسلمانان بازی کند.
اتحاد مذاهب اسلامی باید از مساجد شروع شود/آمریکا مانع اتحاد بین مذاهب اسلامی است
  به گزارش قم نیوز، داوود پولیراجا، رئیس نهاد جوانان اتحادیه مساجد اندونزی در نخستین نشست علمی هم اندیشی بین علمای مذهبی ایران و اندونزی در سالن همایش های پژوهشگاه مطالعات تقریبی گفت: برای ایجاد اتحاد بین مسلمانان باید به مساجد توجه ویژه ای شود چرا که این مرکز به عنوان مهمترین محل تجمع مسلمانان نقش عمده ای را میتواند در ایجاد اتحاد بین مسلمانان بازی کند.

وی خاطر نشان کرد: مساجد محلی است که پیامبر اسلام اتحاد بین مسلمانان را از آنجا شروع کرد و ما نیز باید به مسجد نگاه جامع تر و بهتری داشته باشیم.

این عالم مذهبی کشور اندونزی با بیان اینکه اتحاد بین مذاهب اسلامی امری قابل تحقق است گفت: جهان اسلام با اتحاد می تواند به تمدن بزرگ اسلامی برسد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا مانع اتحاد بین مذاهب اسلامی با اقدامات تفرقه افکنانه هستند گفت: دشمنان اسلام به خوبی می دانند که اگر جهان اسلام متحد شود به زودی تبدیل به ابر قدرت می شوند و از این رو درپی تفرقه افکنی در این کشورها برای ادامه سلطه خود هستند.

داود پولیراجا با بیان اینکه مناسک حج یک الگوی مناسب برای اتحاد بین مذاهب اسلامی است تصریح کرد: برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی لازم است تا علمای مذاهب بیش از پیش با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdciquar.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما