يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 2761
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم در غیاب 2 بازیکن به مصاف مس می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از غیبت دو بازیکن اصلی این تیم در دیدار حساس جام حذفی با تیم فوتبال مس کرمان خبر داد.
صبای قم در غیاب 2 بازیکن به مصاف مس می‌رود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری فرد امروز اظهار کرد:‌ مصاف با مس کرمان حساس‌ترین بازی ما در مقایسه با دیدارهای هفته‌های گذشته لیگ برتر است که امیدواریم بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از این بازی با دست پر خارج شوند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس فردا با تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: در این بازی دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم غایب هستند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: اکبر صادقی‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم با توجه به مصدومیتی که در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر برابر تیم فوتبال نفت تهران دچار آن شد، متاسفانه مصدوم شده است و در این مسابقه یکی از دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد:‌ متاسفانه آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی تیم در هفته‌های اخیر مشکلاتی را برای کادر فنی به وجود آورده است و آنها در استفاده از بهترین‌ بازیکنان تیم با مشکلات زیادی مواجه هستند که این مهم در دیدار فردا با تیم فوتبال مس کرمان نیز برای صبای قم اتفاق افتاده است.

کشوری فرد عنوان داشت: بعد از آسیب‌دیدگی که در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای حسین حجازی پور هافبک تیم صبای قم به وجود آمد، این بازیکن نیز در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل مس دیگر غایب تیم فوتبال صبای قم محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: میلاد نوری نیز که در دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در نیمه دوم با وجود مشکل آسیب‌دیدگی به میدان آمد و کمی شرایطش برای بازی در مقابل تیم فوتبال مس کرمان ویژه است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با تشریح وضعیت تیم فوتبال صبای قم، تاکید کرد: سایر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در سلامتی و آمادگی صد در صد قرار دارند و با توجه به همین دو اصل مهم، انتظار ما این است که صبای قم بتواند در دیدار با مس کرمان به جواز صعود به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌ها کشور دست یابد.

وی اظهار داشت: این مسابقه با توجه به برگزاری آن در خانه از اهمیت بسیار زیادی برای تیم فوتبال صبای قم برخوردار است در حالی که صبا تلاش می‌کند با کسب برتری در این دیدار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و مس کرمان از ساعت ۱۴ و۳۰ دقیقه عصر دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در حالی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که برنده این دیدار حریف شاهین بوشهر در نیمه نهایی جام حذفی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.-nit23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما