يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 28044

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب شد.
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب شد
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در حکمی حجت الاسلام هاشمیان را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این مکان مقدس منصوب کرد.
 
در این حکم آمده است: نظر به مراتب تقوی‌٬اخلاص ٬ دانش و تجارب فرهنگی جنابعالی بدین وسیله به سمت سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در مدت خطیر تصدی مسئولیت نظام سازی و ساماندهی منابع معرفتی و انسانی٬ استقرار نظام نیاز سنجی و برنامه ریزی فرهنگی جهت ارتقاء کیفیت و بهره وری خدمات فرهنگی در دستور کار آن معاونت قرار گیرد.
 
در ادامه این حکم تصریح شده است: رجای واثق دارم که با اتکال به پروردگار متعال و بر اساس هدایت‌های قرآن و عترت و رهنمودهای حضرت امام ر ه و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) یکایک زائران اینجایگاه مقدس را بر مائده آسمانی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و معارف الهی مهدویت بهره‌مند سازید انشاءالله.
 
در بخش پایانی این حکم آمده است: بدیهی است مجموعه معاونین و مدیران مسجد ‌‌نهایت همکاری را در تحقق اهداف فوق خواهند داشت لازم است از برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای تکیه‌ای در مدت تصدی این مسئولیت تشکر کنم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchkvni.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما