دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 2832
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد:

بهره‌مندی نیمی از مردم قم از خدمات تامین اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: نیمی از مردم قم از 18 نوع خدمت تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
بهره‌مندی نیمی از مردم قم از خدمات تامین اجتماعی
به گزارش قم نیوز، مجتبی موسوی در دیدار با رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان ضمن بیان گزارشی از عملکرد تامین اجتماعی استان و خدمات انجام شده، بر تعامل هر چه بیشتر تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی خود به ویژه کارفرمایان تاکید کرد.

وی با اشاره به پرداخت ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بابت پرداخت حقوق و دستمزد بازنشستگان در استان قم گفت: با توجه به اینکه تامین اجتماعی حیاتش براساس منابع درآمدی خود و بدون اتکاء به بودجه‌های دولتی است بنابر این برهمین اساس سعی کرده با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم و گذر از بحران‌ها هیچ وقفه‌ای در پرداخت و انجام تعهدات قانونی ایجاد نشود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: بیش از نیمی از جمعیت استان قم از ۱۸ نوع خدمت متنوع تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که مهم‌ترین آنها پرداخت حقوق بازنشستگی و ازکارافتادگی، دفترچه خدمات درمانی، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و پرداخت مقرری بیمه بیکاری است.

موسوی اضافه کرد: کارفرمایان به عنوان شرکای سازمان به عملکرد این سازمان حساس هستند و هدف تامین اجتماعی نیز رضایت مخاطبان اصلی خود است.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی اصلاح فرایندها و تسهیل درخدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا مشارکت و همفکری تمام شرکای خود به‌ویژه کارفرمایان را خواستار است.

غلامرضا تفتی رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان قم نیز حرکت مجموعه تامین اجتماعی را رضایت بخش دانست و افزود: انتظار کارفرمایان نیز ادامه این روند و حرکت رو به رشد است.

وی افزود: کارفرمایان خود را در کنار تامین اجتماعی می‌بینند و نسبت به سرنوشت آن حساس هستند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.w9xrak97xpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما