يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 698
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

کارگران باید با حقوق خود آشنا شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: کارگران باید با حقوق خود آشنا شوند و شوراهای اسلامی کار در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.
کارگران باید با حقوق خود آشنا شوند
به گزارش قم نیوز، سید‌مجتبی موسوی در جلسه‌ مجمع شوراهای اسلامی کار استان قم ضمن اشاره به خطیر بودن وظیفه شوراهای اسلامی کار، تامین اجتماعی را در کنار شوراها در خدمت به کارگران دانست.

وی افزود: شوراها باید با همکاری با مراجع ذی‌ربط و کارفرما از حقوق حقه کارگران دفاع کرده و به عنوان نماینده آنان، آنها را به وظایف مسئولیت‌ها و حقوق خود آشنا کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با توجه به وضعیت منابع و مصارف تامین اجتماعی در حال حاضر، از اعضای شوراهای اسلامی کار خواست که به عنوان نمایندگان از حقوق و منافع سازمان تامین اجتماعی که متعلق به کارگران است دفاع منطقی کنند.

وی با اشاره به فعالیت چند‌ ساله سازمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی به قشر عظیمی از جامعه ایران بدون اتکاء به منابع دولتی از کارگران خواست نسبت به سازمان خود حساس باشند.

مصباحی رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری نزدیک تامین اجتماعی با شوراها، آمادگی شوراها را در پیگیری حقوق کارگران و دفاع از منافع تامین اجتماعی که متعلق به کارگران است را اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcgr7934ak9y.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما