پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 28532
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد

لزوم توجه به ظرفیت‌های حوزه علمیه در ترویج دین

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه ظرفیت‌های فراوانی در ترویج دین دارد که باید به آن توجه شود.
لزوم توجه به ظرفیت‌های حوزه علمیه در ترویج دین
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام احمد واعظی بعد از ظهر امروز در همایش خانواده بین‌الملل اسلامی که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی با ظرفیت‌ نهادهایی است که به نوعی در زمینه ترویج دین در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند.
 
وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی به دو شیوه ملی و بین‌المللی به جامعه اسلامی خدمت می‌کند گفت: هویت این نهاد، یک نهاد آموزشی است که از دیر باز فعالیت داشته است.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: آموزش تخصصی زبان خارجی از جمله اقدامات این نهاد است که با هدف مهارت‌افزایی طلاب به آن پرداخته شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه پژوهش از دیگر اقدامات این نهاد است، تصریح کرد: تولید پژوهش‌های محتوایی از دیگر برنامه‌هایی است که در این نهاد اجرا می‌شود.
 
واعظی اضافه کرد: تبلیغ از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این نهاد دنبال می‌شود و سعی شده است به تدبیر در انجام تبلیغ دین بیش از پیش توجه شود.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه به راه‌اندازی سایت اینترنتی به زبان انگلیسی اشاره و بیان کرد: این سایت می‌تواند منبع فکری مناسبی برای پژوهشگران دینی باشد.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی این سایت در سال آینده گفت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد که به خوبی از آن استفاده نمی‌شود و در تلاش هستیم که با انجام پژوهش‌های برتر دغدغه‌ها و مسائل فکری را در این زمینه پاسخ دهیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcj8ie8.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما