شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 28868
آیت الله نوری همدانی:

ابعاد نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی تبیین شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای انتشار و انعکاس نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی تاکید کرد.
ابعاد نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی تبیین شود
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از تلاش‌های ارزشمند سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
 
مرجع تقلید شیعیان با تجلیل از شخصیت ابراهیمی‌ترکمان، وی را از جمله افراد با سابقه در رایزنی فرهنگی ایران و عرصه ارتباطات بین‌الملل دانست.
 
استاد برجسته حوزه با اشاره به بالندگی و رشد جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی، مکتب تشیع را مکتبی عقل‌گرا که قادر به پاسخگویی تمامی شبهات بشر عصر حاضر است، بیان کرد.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به به رسالت عظیم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبلیغ مکتب تشیع در جهان تصریح کرد: رفع موانع مالی و تجهیزاتی این سازمان نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
 
مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان مردم دنیا را بیش از هر زمانی تشنه معارف اهل بیت(ع) دانست و گفت: سعی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر این باشد که فرهنگ انقلاب و اسلام ناب را به همه جا معرفی کند.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی تأکید کرد: امروز ملت‌های جهان خسته از نظام استبداد، استکبار و سرمایه‌داری غرب به دنبال ملجأ و پناهگاهی مطمئن می‌گردند و ما در چنین شرایطی وظیفه بسیار خطیری را به عهده داریم.
 
وی با بیان این که غرب به سردمداری آمریکای جنایتکار به دنبال معرفی اسلام داعشی و تکفیری به عنوان اسلام حقیقی است، تصریح کرد: اسلام دین رحمت، برادری و صلح و آرامش است و این گونه اقدامات افراطی صد درصد مخالف آموزه‌های دینی و توصیه‌های حضرت رسول(ص) است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه افزود: در چنین شرایطی وظیفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معرفی اسلام ناب محمدی به ملّت‌های جهان است؛ لذا باید قرآن کریم و کتاب‌های گرانسنگی همچون صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در اختیار جوامع قرار گیرد.
 
وی نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی را اقدامی حکیمانه جهت دعوت جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به حقیقت و اسلام ناب دانست و تأکید کرد: این نامه باید در دنیا منتشر شود، در این راستا لازم است تا از ظرفیت‌های موجود بکار گرفته شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbwwb5.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما