?>?> ثبت‌نام 112 دانش‌آموز قمی برای حج عمره | قم نیوز
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 2902
نیکدل خبر داد:

ثبت‌نام 112 دانش‌آموز قمی برای حج عمره

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان قم از ثبت‌نام 112 دانش‌آموز قمی برای حج عمره خبر داد.
ثبت‌نام 112 دانش‌آموز قمی برای حج عمره
به گزارش قم نیوز، داوود نیکدل امروز با اشاره به اعزام ۱۱۲ نفر دانش‌آموز به حج عمره اظهار کرد: دانش‌آموزان متولد ۷۳ و ۷۴ که در مقاطع سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی مشغول تحصیل هستند مجاز به ثبت‌نام در حج عمره دانش‌آموزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دانش‌آموزان در سطح مدارس ثبت‌نام کردند و قرعه‌کشی صورت گرفته و کارهای اعزام آنها در حال انجام است.

کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان قم با اشاره به افزایش ظرفیت دانش‌آموزی گفت: ۶۰ نفر به ظرفیت اعزام حج در سال جاری افزوده شده و از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حج و زیارت، دانش‌آموزان از پنجم بهمن تا پنجم اسفند به حج عمره اعزام می‌شوند و ۱۲ روز در حج حضور دارند.

نیکدل به برگزاری جلسات آموزشی برای آمادگی دانش‌آموزان به منظور اعزام به حج عمره اشاره کرد و افزود: جلسات آموزشی برای دانش‌آموزان ثبت‌نام‌کننده در حج عمره دانش‌آموزی به منظور آشنایی با مناسک حج، برنامه‌های امنیتی، احکام شرعی و مسائل جغرافیایی مکه و مدینه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.78wbjh8ow9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما