يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 6250
تا هفتم اردیبشهت ماه صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه مشاغل در قم

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه هفته مشاغل در قم به منظور معرفی مشاغل و شناساندن مشاغل مختلف به دانش‌آموزان صبح امروز در هنرستان حضرت زهرا آغاز به کار کرد.
برپایی نمایشگاه مشاغل در قم
به گزارش قم نیوز، کارشناس مسوول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان قم در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مشاغل استان قم که با حضور مسوولان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه استان قم در هنرستان حضرت زهرا برگزار شد، با اشاره به هفته معرفی مشاغل از یکم تا هفتم اردیبهشت اظهار کرد: پنج رشته نقاشی، گرافیک، نقشه‌کشی معماری، حسابداری و کامپیوتر در هنرستان حضرت زهرا به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه معرفی مشاغل خبر داد و افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی دانش‌آموزان اول متوسطه در زمینه رشته‌های هنرستان برپا می‌شود تا در انتخاب رشته به صورت موفق‌تر عمل کنند.

داوود نیکدل عنوان داشت: در حاشیه نمایشگاه مشاغل، نمایشگاه کتاب و فروش کارهای دستی دانش‌آموزان برپا شده است.

نمایشگاه مشاغل در هفته مشاغل در هنرستان حضرت زهرا واقع در ۳۰ متری کیوانفر، ۲۴ متری مطهری برپا شده و از ساعت هشت تا ۱۴ پذیرای علاقه‌مندان است.

۹ نفر از دانش‌آموزانی که در مرحله کشوری پرسش مهر رتبه اول تا سوم را کسب کردند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جوایز خود را دریافت کردند.

محبوبه صادقی، نگار رحمتی، فاطمه سلیمانی، سارا کرمانی، نسترن شیرین سخن، زهرا ملانوری و زهرا اسحاقیه در رشته نقاشی مسابقات پرسش مهر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

محبوبه کلایی، ریحانه غلامی، ملیکا نیکوکار و مریم امینی اصل نیز در رشته گرافیک مسابقات پرسش مهر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.n8pbjh8w79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما