شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 29119
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح آزاد راه قم ـ گرمسار با حضور رئیس جمهور

قم نيوز : قم نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از آزادراه قم ـ گرمسار با بیان اینکه ساخت هر کیلومتر آزاد راه تقریبا ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: آزادراه قم ـ گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
افتتاح آزاد راه قم ـ گرمسار با حضور رئیس جمهور
به گزارش قم نیوز عباس آخوندی در حاشیه بازدید از آزادراه قم ـ گرمسار اظهار داشت: طول این آزادراه ۱۵۶ کیلومتر است که هفته آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر این آزاد راه تقریبا تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است، افزود: در چند ماه گذشته نماینده‌ای از وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت روند تکمیل این پروژه انتخاب شد و ماهانه دو بار جزئیات پروژه و مسایل ایمنی مربوط به آن را پیگیری می‌کند.

آخوندی ایمنی جاده‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر دوربین‌های نظارتی و تاسیسات بین‌راهی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آزادراه قم ـ گرمسار کار فشرده‌ا‌ی بود که در مدت بسیار کوتاهی به پایان رسید و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و به خوبی افتتاح کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این آزادراه تقریبا آماده افتتاح است، گفت: ساخت هر کیلومتر آزادراه تقریبا ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می‌توان گفت ارزش این آزادراه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcb98b5.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما