يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 30142
‌برای رفاه حال زائران

بیمارستان صحرایی مسجد مقدس جمکران ایجاد می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از برپایی بیمارستان صحرایی در مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد.
بیمارستان صحرایی مسجد مقدس جمکران ایجاد می‌شود‌
‌به گزارش قم نیوز، محمود سروش پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان، رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد که در سالن جلسات ساختمان علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار داشت: حضورمسافران و زائران در شهر مقدس قم ویژه و قابل ارزش است که ما باید جهت رفاه حال زائران اقدام کنیم.

رئیس اداره مراقبت مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: ما تلاش می‌کنیم تا در ایام نیمه شعبان و در زمینه بهداشت فضای مناسبی در مسجد مقدس جمکران ایجاد کنیم و با تمهیدات بیمارستان صحرایی همراه با تجهیزات کافی برپا کنیم.

سروش با تاکید بر لزوم تجهیز آمبولانس‌ها در نیمه شعبان بیان کرد: آمبولانس‌هایی که از استان‌های دیگر به شهر قم می‌آیند باید امکانات لازم را داشته باشند و به حفاظت فردی مجهز شوند و دارای ماسک و دستکش باشند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگری از حوادث جاده‌ای عنوان کرد: حوادث جاده‌ای اجتناب ناپذیر است ما باید با کمک و همکاری استان‌های همجوار بتوانیم در زمینه تامین امنیت جاده‌های منتهی به استان قم در نیمه شعبان موفق عمل کنیم.

سروش با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها جهت برگزاری باشکوه جشن نیمه‌شعبان قم اظهار داشت: وظیفه ما این است که با همکاری همه استان‌ها جهت برگزاری باشکوه‌تر نیمه شعبان اقدام کنیم و در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8vet.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما